Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Takk! Jeg har ren fennikelte skal teste å drikke den selv tre ganger om dagen og se om det har effekt, før jeg prøver å gi han. Skal sies at han vanligvis ikke er mye plaget med luft, ble litt plaget etter jeg startet på penicillin..
Vi er på dag to med te nå. Jeg drakk en kopp i går og to i dag,og så har mini fått litt (men det meste kommer ut). Hadde en gigaeksplosjon med bæsj i natt. Hehe! Utover alt. Og har hatt to i dag også. Han har ikke vært forstoppet,men det som har kommet ut av kroppen i dag er betydelig mye mer enn tidligere. Vet ikke om det skyldes teen,men kan jo virke sånn.
Jeg kjøpte pukka Fennikel te, var noe om 3 typer Fennikel eller så det sto på pakken. Gutten min får noen ml før hvert måltid og jeg merker stor forskjell når han ikke har fått på en dag han har hatt mye luft og må jobbe hardt for å få ut avføring med denne morsmelkerstatningen men med Fennikelte før og litt malt i selve melka går det bra