FEMTI PROSENT!

men da må man handle over 25 pund?  blir over 200 kr?  dvs toll.-

eller blir det halv pris, og dermed under 25 pund?

men du kan handle for litt over £40. for de trekker halv pris ;)

Toadette_ skrev:
Sprengt kapasitet inne på den siden eller? Går jo ikkje framover omtrent

Ja, det gikk ned ganske kjapt Jeg hadde det jeg skulle ha i en ønskeliste så gikk kjapt å hive inn i handlekurv og kjøpe. 860 kr før rabatten

Hvordan er sminka derfra?

Alltid sett for meg at den er elendig, fordi det ser så billig ut :P ei venninne fikk et lass derfra en gang, alt er pakka inn i så mye plast og papp, og hele greie gir meg en "jalla"-følelse..

Men har virkelig lyst å prøve, særlig nå som det er SÅ billig!

Maanda skrev:
Hvordan er sminka derfra?

Alltid sett for meg at den er elendig, fordi det ser så billig ut :P ei venninne fikk et lass derfra en gang, alt er pakka inn i så mye plast og papp, og hele greie gir meg en "jalla"-følelse..

Men har virkelig lyst å prøve, særlig nå som det er SÅ billig!

Jeg syns den er KJEMPEGOD! Den tinted misturizer gjør at jeg får litt kviser tror jeg (er etter bruk av den jeg har fått i alle fall), og de super glossy lip shine spf 15 syns jeg lukter veldig syntetisk (som nille/barnesminke liksom..), men alle de andre produktene jeg har prøvd, både børster og ellers er kjempegodt

benytta meg av et bra tilbud  Er det noen her inne som har erfaringer med sminka her? er den bra?

Thejohan skrev:
Bruker det å ta lang tid før varene kommer i posten?

Pleier å ta +-7-8 dager før det kommer i posten her

Jobber med saken, men det tar laaaang tid. Vet ikke helt hva jeg skal bestille heller, men mineral øyenskyggen er jeg veldig fornøyd med, så de skal jeg ha mange av 

Har du noe mer å anbefale buttplug? Har du prøvd mascara?

Trone skrev:
Regner ikke med gratis frakten gjelder utenfor UK? 
Men jeg ser ikke noen sted at det har blitt trekt av 50 % noen sted når jeg er i kassen. Hmm...

Du å skrive SUMMER50 i den kampanjekodedingsen nederst med handlekurven..

jeg bestilte vanlig øyenskugge derfra, og lipgloss.
helt greie produkter, men øyenskyggen holder ikke lenge på øyet..alla nille sminke liksom.
men helt grei.

Back
Topp