FEMTI PROSENT!

Zol80 skrev:
Jobber med saken, men det tar laaaang tid. Vet ikke helt hva jeg skal bestille heller, men mineral øyenskyggen er jeg veldig fornøyd med, så de skal jeg ha mange av 

Har du noe mer å anbefale buttplug? Har du prøvd mascara?

Mascaraen er visst ikke så god har jeg hørt, så den har jeg unngått.

Jeg ELSKER de lushious Liquid Lpstick, spesielt i strawberry, og rasberry. Og de plumping lip glaze er kjepegodeee.. Og øyenskyggene, og cream eyelineren er BEST! Oooog All over color/coversticks er kjempegode ooog så videre og videre og videre..

¤Sunshine¤ skrev:
jeg bestilte vanlig øyenskugge derfra, og lipgloss.
helt greie produkter, men øyenskyggen holder ikke lenge på øyet..alla nille sminke liksom.
men helt grei.

Ååh? Aldri hatt probleer med det jeg.. Bruker du Primer av noe slag?

De all over cover sticks greiene, hva er det`?
Er det creme eller pulver eller?

~Mummimamma~ skrev:

Det er en "stift". Jeg syns concealer børsten er veldig god å bruke for å ta på ansiktet

Bouncing buttplug skrev:

Zol80 skrev:
Jobber med saken, men det tar laaaang tid. Vet ikke helt hva jeg skal bestille heller, men mineral øyenskyggen er jeg veldig fornøyd med, så de skal jeg ha mange av 

Har du noe mer å anbefale buttplug? Har du prøvd mascara?

Mascaraen er visst ikke så god har jeg hørt, så den har jeg unngått.

Jeg ELSKER de lushious Liquid Lpstick, spesielt i strawberry, og rasberry. Og de plumping lip glaze er kjepegodeee.. Og øyenskyggene, og cream eyelineren er BEST! Oooog All over color/coversticks er kjempegode ooog så videre og videre og videre..

Ja, cream eyelineren er god.

Jeg var akkurat klar til å bestille nå, etter å ha brukt over en time, så slo pcen seg av.... Tom for batteri!!!  emoticon

Bouncing buttplug skrev:

~Mummimamma~ skrev:

Det er en "stift". Jeg syns concealer børsten er veldig god å bruke for å ta på ansiktet

Men hva slags konsistens er det?
Jeg skal ha de til øynene, ser jeg har skrivd feil. Mente all over color sticks =)

~Mummimamma~ skrev:

Bouncing buttplug skrev:

~Mummimamma~ skrev:

Jeg skal ha de til øynene, ser jeg har skrivd feil. Mente all over color sticks =)

De har samme konsistens, de er mer kremete, litt feite, så hadde ikke brukt de som øyenskygge, men de er veldig gode som primer

Tror jeg prøver meg i natt når alle sover. Kanskje man kommer gjennom da. Og forhåpentligvis er de ikke tomme for alt.

Bouncing buttplug skrev:

~Mummimamma~ skrev:

Bouncing buttplug skrev:

~Mummimamma~ skrev:

De har samme konsistens, de er mer kremete, litt feite, så hadde ikke brukt de som øyenskygge, men de er veldig gode som primer

Hmm, kanskje jeg dropper det da. Var øyenskygge jeg hadde tenkt...

But then agaun, 1,50£ er jo ikke allverden da =)

Må jeg handle over en viss sum for å få rabatten eller? For når jeg bare skal ha ting som koster 1,5 er det ikke så lett og komme opp i pris :P

Weee! Da dumper det en stoooor pakke med masse stuff i postkassa mi om ikke så alt for lenge! Unnet meg litt ekstra tilogmed og inkludert frakt ble det rett over 200 kr. Nå får jeg stor sminkeveske til sminka mi og
  happy happy!

hahaha er du hekta på den siden eller??

Back
Topp