Jeg har lutealfase på 16 dager, så jo, den kan bli lengre Men den er alltid konstant.
aah okay
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lutealfase på 16 dager, så jo, den kan bli lengre Men den er alltid konstant.
Hvordan gikk det?Progesteron prøven var på 48, håper det var godt nok og at jeg kan sitte med positiv test om noen dager!
hei
ooh så spennende, krysser fingrene for deg at spiren sitter hvor lenge har du prøvd å bli gravid?
Hvordan gikk det?Jeg har PCOS, forsøkt myo-inositol, metformin, og andre forskjellige legemidler tidligere.. i mai dro jeg til fastlegen og ville på ny bli henvist til gynekolog, da fikk jeg brev om at jeg får time innen april 2020!! Såå, da ble det privat gyn!
Fikk Provera for å få mensen og Letrozol for å få eggløsning. Positiv el test 15/7, 22/7 var jeg og tok blodprøver for å sjekke eggløsning (ikke fått svar på de enda), IKM 29/7.
Er vel 9dpo idag, masse symptomer, men tør ikke håpe for mye..
Har egentlig ingen bivirkninger av letrozol som jeg kan merke nei, annet enn de vanlige murringene rundt elMerker dere andre noe til bivirkninger, ekstra murringer ol?
Jeg tok denne pp sin siste dose i dag. Merker ingenting så langt.
Er spendt på hvordan det blir å få el etter ovitrelle Håper det ikke blir så ille smertemessig
Hmm vet ikke om det kjennes så annerledes ut for meg, men kjenner veldig godt når det nærmer seg el! Jobber godt nedi eggstokkeneNoen som har merket stikninger/murringer i eggstokkene dagene mot EL på dobbel dose Letrozol?? Det er ikke smertefullt, men bare kjenner no annerledes
Skal sette Ovitrelle ved positiv EL test, håper dette blir vår siste pp
Jeg tar dobbel dose og kjenner meg igjen i hva du skriver.. hva gjør ovitrelle?Noen som har merket stikninger/murringer i eggstokkene dagene mot EL på dobbel dose Letrozol?? Det er ikke smertefullt, men bare kjenner no annerledes
Skal sette Ovitrelle ved positiv EL test, håper dette blir vår siste pp
Gir eggløsning, sørger for at egget slipper Jeg har jo egentlig EL av meg selv da, men får det av samme grunn som Letrozol, et kick til eggeneJeg tar dobbel dose og kjenner meg igjen i hva du skriver.. hva gjør ovitrelle?
Hvilken pakke brukte du? Apotekene bruker forskjelligeFikk en datter med Letrozol i juni.
Lykke til!