Fellessignatur!

Honningblomsten

Forumet er livet
Noen som vil ta på seg oppgaven å lage noen fellessignaturer? Jeg kan sikkert prøve å lage et par stykker, men jeg er ikke noe særlig flink tror jeg

Unnskyld meg, hva er fellessignatur for noe? Kan dere forklare? :)

God ide.   

Xeralt: kjempe fint forslag ..

Budeio skrev:
Unnskyld meg, hva er fellessignatur for noe? Kan dere forklare? :)

Det er et bilde der det står hvilken terminklubb man er medlem i :) Man skal ha den der tickeren er..

Xeralt skrev:
Jeg kan også prøve litt utover kvelden, men må si jeg kun lager med bilder uten ansikter og andres mager... Det blir alltid litt feil for meg, men vi kan jo ha en avstemning til slutt?

enig, og den du lagde var veldig søt

Den var søt ja:)

Åh, så søt den også var!!
Så flinke dere er!!! Jeg er helt grønn på sånne ting, så veldig kjekt at noen tar på seg slike oppgaver!!

Så fine :)

Jeg kan også lage :) den jeg allerede har på tickeren min har jeg laget selv.. Bare for andre å bruke den også ;)

Her er noen jeg har laget nå ;)

Jeg kan også forminske dem, om noen syntes de ble store! Går også å forminske dem selv når man legger dem in på sin ticker ;)

Kan lage flere etter hvert også, om noen har ønsker om det..

Kom gjerne med forslag på hvordan dere ønsker at tickerne skal se ut, så kan jeg prøve å lage ut i fra andres ønsker ;)

Kan også bli mer personlige tickere/fellessignaturer etter hvert som vi innpå her får vite kjønn, eksakt termindato osv. :)

Såååå fine de er. Dere er kanon flinke. Nesten umulig å velge så å ha alle sammen :D kan noen lage en med en gravidmage kanskje? :)

dette er bilder fra foskjellige reportasjer m. mer.. Som du finner fler av på forskjellige sider når du søker på google.. standarbilder som er brukt om og om igjen på nett, som man stadig finner igjen.. Når man lar repotasjer og andre ting bruke bilder av barna sine, må man somregel skrive under på en rett til at disse kan brukes videre senere i andre repotasjer og media.. Tror nokk disse bildene hr er lagt ut for å deles med glede..

Men ja, alltid lurt å tenke over hvor man tar ting ifra :)

Jeg tar ikke bilder fra private nettsider som blogg m. mer.. Da disse bloggerne ikke alltid er klar over at bildene de legger ut lett kan finnes og brukes av andre som sitter på nett.. Da de fleste ikke har sperre på sine blogger...

No ser jeg at dere har laget mange fine bilder, men jeg tar ikke sjansa til å bruke et av disse bildene som ikke tilhører oss. Har ikke lyst til å bli angrepet på en måte. Venter tålmodig på den rette fellessignaturen som skal se enestående og unik ut :)

Back
Topp