Fellessignatur!

FrustrertFrøken skrev:
Så mange fine! :) Dere har vært utrolig flinke! :D Kan vi bare låne en vi vil? :)

Ta akuratt den du vil ja ;)

Dere er megaflinke! Jeg liker best variantene med føtter, tror jeg:)

Masse fine signaturer her ja! Ordnet link til denne på viktigste tråder listen jeg ;)

Det er lov og ta den jeg har også. Bare noe simpelt jeg laget i farta for en stund siden, er ikke så glad i å bruke bilder av ukjente ekte babyer og mennesker

Jeg har sett fort gjennom bildene og ikke lest hva folk har skrevet. Hva med å prøve et vårbilde, altså et bilde som forteller det er april liksom, og ikke tekst på selve bilde?!

Venter på storken var retro og nokså kul forresten

Så mange fine :) Har laget noen jeg også, men vet ikke hvordan jeg laster de opp her :-/ Noen som klarer å forklare enkelt?

*essun* skrev:
Så mange fine :) Har laget noen jeg også, men vet ikke hvordan jeg laster de opp her :-/ Noen som klarer å forklare enkelt?

øvesrt på rekken her, når du skal svare på tråden ser du forskjellige tetgn.. Når du skal laste opp bilder trykker du på det tegnet nest til høyre ved siden av tegnet for smaylier. Som ligner på et bilde. Trykk her og så trykker du på uploade som står øverst til høyre ved siden av et grønt + tegn.. Så trykker du på select for å finne bildene på pc`n din som du vil laste opp. Når du har funnet disse trykker du på uplodade, og bildene vil komme nedover på en liste. Der det står filname øverst, trykk på det bildet du vil laste opp og deretter trykk på insert.. Så kommer bildet opp her :) Deretter trykker du bare post som vanlig, og du har lastet opp og postet bildet til oss :)

Så mange fine signaturer, flinke dere er :) :) Var tanken av vi alle skulle ha lik signatur ? :) Og om så var, så kunne vi jo gjerne hatt en avstemming, eller hva syns dere ? Eller er det gjerne ikke så nøye om alle har den samme ?

mange fine!! dere er så flinke!!

mange fine!! dere er så flinke!!

ååå, så flinke dere er :) kjempe mange fine..

Back
Topp