***Felles skravletråd vår 2017***

Håper alle får en riktig hyggelig 17. mai! Gratulerer med dagen (sånn på forskudd) :joyful:
 
Håper alle får en riktig hyggelig 17. mai! Gratulerer med dagen (sånn på forskudd) :joyful:

Takk, til deg også :) bra vi får mosjonert litt før det blir kaketid. :p her skal toget opp to bratte og laange bakker, og jeg har jo med vogna :p
 
Håper alle får en riktig hyggelig 17. mai! Gratulerer med dagen (sånn på forskudd) :joyful:
Gratulerer med dagen! Har gått en hel dag uten søtsaker, var virkelig ikke planlagt, men må bety at jeg har fått til noen sunne vaner[emoji123] Nå er det jordbær- og prosecco-tid[emoji108]
 
Gratulerer med dagen! Har gått en hel dag uten søtsaker, var virkelig ikke planlagt, men må bety at jeg har fått til noen sunne vaner[emoji123] Nå er det jordbær- og prosecco-tid[emoji108]

Så herlig! Nyt!
 
Med en tøff uke med begravelse, 17 mai og div stress, har jeg gått opp, så blir nok meg som ryker denne uka :(

Uff, Kondolera [emoji173]️

Du blir verande, eg går ut denne gongen. +1,6 = 17 mai og eigentleg lei av slanking :( Eg må ha ein liten pause, samle tankane og vera klar til neste runde.
 
Har hatt problemer med appen i dag, men endelig kunne jeg redigere innlegg uten å bli kasta ut [emoji106]

Har greid meg ganske bra denne uka, til tross for 17.mai! Antar jeg ville gått ned om jeg ikke spiste det ekstra stykket med pavlova på onsdag [emoji85][emoji23] Sier bare FJO. Hadde flaks at jeg stod i null!
 
Back
Topp