***Felles skravletråd vår 2017***

Btw, kvifor er ikkje trådene festa på samme måte som før? [emoji85] Så utruleg tungvint måte å gjera det på no... [emoji85]
 
Har dere alle Endomondo eller? :)

Ja, men brukar den ikkje da den brukar så mykje strøm. Må ha musikk på øyrene når eg går tur/trena, og da likar ikkje telefonen min å kjøra Endomondo samtidig [emoji85]
 
Kan ikke dere som vil være med på fitbit sende meg en pm med epost, så skal jeg legge dere til :)
 
Hurra for liv og røre på skravletrådene denne runden :) Det liker jeg :)
 
Kul utfordring, men litt kjipt med grønnsaksutfordring når det kommer såpass sent. Her stenger butikkene 8 på lørdager. Greit nok at man bør spise minst så mye grønnsaker uansett, men sånn ble det ikke for oss i morgen.. Så da ryker liksom hele bonusen, hvis ikke jeg finner noe grønt bakerst i frysern e.l.

Ikke kritikk, bare en tanke. Kanskje fristen bør være før, eller det jeg egentlig syns, at utfordringene er mandag - fredag. :)
 
Flere må gjerne dele oppskrifter i motivasjonstråden!! Gøy å få noen sunne og gode tips!
 
Flere må gjerne dele oppskrifter i motivasjonstråden!! Gøy å få noen sunne og gode tips!
Skal dele én i morgen!! Den ligger klar på kjøkkenbenken [emoji14]
 
Skal dele én i morgen!! Den ligger klar på kjøkkenbenken [emoji14]
Gleder meg! [emoji16][emoji16] Jeg skal eksperimentere med en ny suppe i morgen, så mulig jeg deler den også, om den blir bra!
 
Spørsmål til utfordring:)
Hagearbeid er d godkjent som husarbeid ?
Nachos på pizza ? Bli d ikke snopfri dag da ?:)
 
Back
Topp