***Felles skravletråd høsten 2016***

Vekten min har stoppet helt opp igjen. Kjennes ut som at jeg har to uker med nedgang og to uker hvor det står stille. Vet ikke om det er sånn, men så lenge jeg går ned på sikt får jeg være fornøyd. Bare frustrerende når jeg ikke går noe ned. Mister litt motivasjonen når jeg ikke ser det på vekta. Har gått opp 0,2 kg denne uka uten at jeg har gjort noe annerledes.

Har ikke spist noe sukker siden 15. september (eller før, det er den første dagen jeg noterte det) :D

Hvordan går det med dere?
Tok litt av med bakevarer på lørdag, så prøver å jobbe meg tilbake til et bra resultat her.. Men har mistet litt motivasjonen, så det er den jeg nå leter etter :) Klarer å holde meg unna det søte, og går tur hver dag - så håper jeg det gir litt utslag!

Er jo herlig å ha holdt seg unna sukker så lenge! Hvor streng er du? Bare godteri, eller i matvarer og sånt også?
 
Tok litt av med bakevarer på lørdag, så prøver å jobbe meg tilbake til et bra resultat her.. Men har mistet litt motivasjonen, så det er den jeg nå leter etter :) Klarer å holde meg unna det søte, og går tur hver dag - så håper jeg det gir litt utslag!

Er jo herlig å ha holdt seg unna sukker så lenge! Hvor streng er du? Bare godteri, eller i matvarer og sånt også?
Så bra du greier å gå tur hver dag. :) Det bør jeg også gjøre.

Jeg holder meg unna alt tilsatt sukker. Så er ikke så streng at jeg ikke spiser noe frukt, men prøver å begrense det. Spiser ikke noen bakevarer eller pålegg med tilsatt sukker. Det kan hende det dukker opp noe i en boks med leverpostei eller noe uten at jeg tenker over det, men prøver å ikke kjøpe noe med sukker sånn som kaviar. Spiser heller ikke hvetemel, pasta, ris eller poteter. Det har gått fint hittil :)

Var i bursdagen til mamma på lørdag, og da spiste jeg et par epleskiver fra toppen av eplekaka (som sikkert fikk med seg litt kake), og sursøt saus til middagen.
 
Hei jenter :D innom å ser hvordan det går med dere :) så spennende med finale! :)

Her har eg havna på sykehus med galle lekkasje. Lagt siden 17 oktober. Så nå raser vekta :) men det e nok mye av musklene som er forsvunnet. :/ men det e altså no 42 kg siden i januar. Så e meget fornøyd no :) håper bare ikke det fortsetter så alt for masse meir ned no. 40 kg var målet mitt :)
 
Hvordan registrere i morgen? :)
 
Back
Topp