Felles skravle 2015

I dag mistenker de en betennelse i tillegg og setter henne på antibiotika, samt en kombinasjon av smertelindring som vi håper hjelper bedre

Det var et slag i mellomgulvet ja, når jeg først bare fikk en diagnose og dumme meg googlet. Man kan dø. Heldigvis virker det ikke som om hun er så hardt angrepet, så vi satser på at hun kommer utigjen derfra
Håper betennelsen går tilbake❤ fortsatt god bedring.. håper dere fikk en fin st.hans feiring til tross for omstendighetene :)
 
Betennelse er bekreftet og hun er satt på antibiotika som i alle fall skal kunne ta en av de to betennelsene.

St.hans ble.... Ikke noe jeg forbinder med st hans i det hele tatt, men det er greit. Det ble sånn i år.

Som pappa sa, klart han blir sliten av dette, han satt åtte timer hos henne i dag. Men, han har jo ikke vondt, så det kan ikke sammenlignes med hun som ligger i senga.

Vi kan ikke klage. Vi føler oss maktesløse, og mentalt sliten. Men vi har ikke smertene. De er det hun som har
 
Ja man blir litt maktesløs i en slik situasjon. Håper hun får bra smertelindring :)sender en god klem til deg ❤
 
Huff, håper det går bedre og at hun får god smertelindring. Sender stor klem
 
Heldigvis har hun fått bedre smertelindring etterhvert og nå får vi vagt optimistiske tegn på at det kan gå bra
Venter spent på dagens oppdatering
(bra = infeksjonene går over og tarmen begynner å virke igjen så hun slipper stomi-operasjon)
 
Ja, nå er jeg lettet.

Mamma er veldig sliten og slett ikke i form, men infeksjonen begynner å gi seg :)
 
Så godt å høre at infeksjonen er på vei bort! Håper at det forsetter på bedringens vei
 
Takk for omtanken
 
Ikke fått med meg hendelsesforløpet, men sender en klem og et ønske om god bedring til mamman din! :)
Mamma fikk akutt betennelse i tykktarmen i sommer, dvs, st hans. Og havnet på sykehus og var timer unna å måtte ta bort hele tarmen, en operasjon som i den forfatning hun var slett ikke var garantert å gå bra. Vi er takknemlige for å fortsatt ha henne blant oss.


Hun er sånnsett bra, bare ikke helt, nå. Tiden går. Det tok sin tid, men ser gikk bra
 
Det kan jeg være med på :D Vært skikkelig på skravlekjøret denne mnd. Men vanskelig å få mye innlegg med såpass lite aktivitet da.

Jeg er litt skavle-sltien. Men savner det.

Desverre e pc'n min enda mer sliten, så jeg dels tvinges over på mobil som jeg ikke trives like bra med.
 
Back
Topp