Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Du og? Føler alle holder på30 day shred![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du og? Føler alle holder på30 day shred![]()
Kult.Begynte du idag?
Stemmer! Den og! Har jo vært der og. Hadde glemt den![]()
Ja begynte i dagDu og? Føler alle holder på![]()
Men Lisberg er aller best![]()
Så braHar jeg aldri vært. Men skal endelig til Tivoli i sommer![]()
Så bra![]()
Fin by. Bare alt for lenge sidenJa, gleder meg skikkelig! Har aldri vært i København og gleder meg vilt!!
Fin by. Bare alt for lenge siden
Når skal du?Gleder meg veldig! Har hatt lyst til å reise dit mange ganger![]()
Når skal du?
Håper dere får bra vær!7. juliMamma og pappa blir igjen etter dåpen, så drar vi hele gjengen til København.
Siden minstesnuppa ikke er så begeistret for å kjøre bil, så tar vi danskebåtenblir kun trilling og bæring
en så tilnærmet stressfri tur som mulig.
Og foreldrene mine kommer garantert til å ja d gøy med størstesnuppa, OG, den kan følge med begge så jeg og mannen får tatt en karusell sammen, bare vi to![]()
Håper dere får bra vær!
Mi liker heldigvis å kjøre bil. Når vi kjørte i ste sang hun nesten hele veien, helt til hun plutselig sovnet![]()
Håper jeg for deg ogsåHåper mi blir sånn og med tiden.
Har vært derJa, gleder meg skikkelig! Har aldri vært i København og gleder meg vilt!!
Har vært der![]()
Håper jeg for deg ogsåting blir litt enklere da
Drit bra !Hva syns du da?
De har værdens høyeste karusell der, men var stengt så fikk ikke tatt den. Husker som går 150 m over bakken tror jeg det var. Veldig kule sånn berg og dalbane med fortellinger og vann og diverse. Opp ned berg og dal bane.Gjerne del hva du likte/ikke likte![]()
De har værdens høyeste karusell der, men var stengt så fikk ikke tatt den. Husker som går 150 m over bakken tror jeg det var. Veldig kule sånn berg og dalbane med fortellinger og vann og diverse. Opp ned berg og dal bane.
Eneste som er kjipt at må man nesten kjøpe sånn armbånd. For noen karuseller koster 3 billetter også videre. Men absolutt en bra sted for familiegled deg !