Dere også! NamnamKos dere,vi skal ha samme middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere også! NamnamKos dere,vi skal ha samme middag
Det er kos da!Så koselig
Her skal vi til mamma og pappa på middag![]()
Får håpe de smaker godtSå koselig
Her skal vi til mamma og pappa på middag![]()
Vi skal i svømmehallen med storebroren min og hans to barnGod morgen jenter!
Hva skal dere denne skjærtorsdag?
Jeg hadde egentlig tenkt meg på påskefrokost med Vesla nå kl 10. Men jeg orker rett og slett ikke....
Korsryggen liker best sofaen i dag tror jeg.
Lammelår med hvitløk! Nam namGod morgen..! Idag får vi 2 vennepar på besøk - skal lage lammelår :-D ellers skal vi kose oss.. gå en tur kanskje![]()
Det skal vi ha på søndagLammelår med hvitløk! Nam namdet får vi servert på lørdag!
lykke til med shavingenVi skal i svømmehallen med storebroren min og hans to barnhåper formen min holder seg. Kom akkurat på at leggene må shaves!!! Hvordan skal det gå
hehe
Og rosmarin :-D Blir bra!Lammelår med hvitløk! Nam namdet får vi servert på lørdag!
Det gjør som regel detFår håpe de smaker godt![]()
Er svømmehallen åpen i dag? Trodde det meste var stengtVi skal i svømmehallen med storebroren min og hans to barnhåper formen min holder seg. Kom akkurat på at leggene må shaves!!! Hvordan skal det gå
hehe
Trenger nok lykkeønskninger til det jalykke til med shavingen![]()
Tror nok ikke det blir noe lenger unna huset en hagen i dag gitt![]()
Skal på hytta til min pappa og stemor i morgen for lammellår middag![]()
Og fløtepoteter tilOg rosmarin :-D Blir bra!
skulle ha tatt mine også..Trenger nok lykkeønskninger til det jahaha
Mmmm fløtegratinerte poteter er godt. Og aaaaaalt for lenge siden jeg har spist!Og fløtepoteter til![]()
Lammelår med fløtepoteter skal vi ha i morgen. Gleder meg!Og fløtepoteter til![]()
Haha, shaving er tiltak og risikosportTrenger nok lykkeønskninger til det jahaha
Slipper du unna snøen du?God morgen/formiddag! Jeg og mini har vist sovet lenge, for vi våknet akkurat nå!![]()
Planene for dagen er å støvsuge og trille tur. Også underholde ungene![]()
Da var det gjort og jeg overlevdeskulle ha tatt mine også..kjenner at det er litt mer tiltak enn vanlig
![]()