Man vet jo aldri.Garantert ikke![]()
Håper noen av premiene kommer til å gå til noen på denne tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man vet jo aldri.Garantert ikke![]()
Hmm.. rundt 3800 tror jeg..Så hva tror du første-plassen kommer til å lande på, 4-5.000???
Fult mulig, men de gangene det har vært om å gjøre å komme på topp plass tidligere har første plassen vært på litt over 4.000...Hmm.. rundt 3800 tror jeg..
Ja.. og så har det vært kun rundt 2000-3000 de siste mnd.. er ikke SÅ mange superaktive for tiden..Fult mulig, men de gangene det har vært om å gjøre å komme på topp plass tidligere har første plassen vært på litt over 4.000...
Men på den andre siden, kommer nok til å være en litt treg start denne måneden på grunn av påsken![]()
Eg vil gjerne på listaOppdatering kl 11:08
1. lizzed 43
2. Sara 34
3. Hope91 34
4. Lady_Z 33
5. Lilleblomst_15 31
7. Beckymams 27
14. m&m mini 16
17. Kengu 10
54. HemmeligG 4
81. Mirell 3
90. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 2
X. Babydilla123
X. ALN89
X. olivia90
X. Jump
X. EJ
Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med tykk skrift i listen over.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Men da har også målet bare vært 1.500 innlegg uten krav til plasseringJa.. og så har det vært kun rundt 2000-3000 de siste mnd.. er ikke SÅ mange superaktive for tiden..
Innlegget er redigert, og linjen "19. Fiona84 9" er lagt tilEg vil gjerne på lista![]()
Uff da. God bedring!God morgon![]()
På mandag var eg på besøk hjå ei vennine. Når eg skulle reisa meg, klarer eg å vri foten/hofta på ein eller anna måte og det knepper sikkelig i underlivet. Står i ti min og berre griner, klare ikkje noko anna.
I løpe av kvelden går det over og tirsdags morgon er eg heilt fin. Men i løpe av dagen så seier det stopp! Må låne krykker og synes jævlig synd på meg sjølv.
Står opp i dag og er heilt fin. Utnyttar det og får pakka det meste til å reise heim. Så seier det stopp igjenSitter på sofaen og synes synd i meg sjølv... Og litt irritert for at alt påskegodisen ligger i bilen
Om 1 time og 15 min kjem mamma og skal ha Jr resten av påsken, mens eg reiser heim til gubben. Blir veeeeldig rart å vera vekke i 4 dagarSamtidig skal det bli godt å få sove og slappe av. Trenger det i sluttspurten, 49 dagar til termin, men dei kan komme litt før
![]()
Det tror jeg. Førsteplassen passerte jo 5000 i desember tror jeg det varSå hva tror du første-plassen kommer til å lande på, 4-5.000???
Tidligere måneders førsteplasser:Det tror jeg. Førsteplassen passerte jo 5000 i desember tror jeg det var
Tror nok det blir over 4000 denne mndTidligere måneders førsteplasser:
Mars: 2.670
Februar: 3.104
Januar: 2.849
Desember: 7.048
November: 4.341
Tror det jeg også, med desember var ekstremt høy.Tror nok det blir over 4000 denne mnd
Oj. Det er mye hver dag detTror det jeg også, med desember var ekstremt høy.
Over 7.000, det vil si et gjennomsnitt på over 225 per dag hver eneste dag i en måned...
Skjønner ikke at det går an en gang.
Du er godInnlegget er redigert, og linjen "19. Fiona84 9" er lagt til
Oj. Det er mye hver dag det![]()
Velkommen tilbakeDu er god![]()
Kommer ikke til å gi tran, men D-dråper vi.Lille har fått tran. Det gikk helt fintMen nå lukter hun jo tran. Det synes ikke jeg er like digg
![]()
Hvorfor ikke tran? Her fikk vi tran med helsesøster. Så da blir det d tror jegKommer ikke til å gi tran, men D-dråper vi.
Gjorde det med de andre også
Fikk tilbud om å få tran av HS vi også, men takket nei.Hvorfor ikke tran? Her fikk vi tran med helsesøster. Så da blir det d tror jeg![]()