Jo Baker: huset LongbournHvilke bøker lånte du deg nå?![]()
Lucy Clarke: Du elsket allti havet
Cecilie Enger: Mors gaver
Lori Lansens: Reisen hjem
Santa Monteflore:Hagen i Hartington
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo Baker: huset LongbournHvilke bøker lånte du deg nå?![]()
God bedring!Spist salte nøtter
Drukket mer vann
Luftet meg litt ute
Tatt en dusj
Hjalp litt heldigvis![]()
Ok, bare et forslag...
Akkurat kommer hjem fra en vennindeMåtte være der når det åpna siden sambo skulle på jobb..men helt i orden.. lys våken fra 6 tiden om dagen, så ikke no problem å stå opp i alle fall...
Planer for dagen?
Så koselig da!Akkurat kommer hjem fra en vennindevalgt stoff til babyneste hun skal lage til meg i barselgave
tidlig ute
![]()
Har ikke hørt om noen av de. Vil gjerne høre tilbakemelding på hva du syns, jeg jakter alltid gode lesetipsJo Baker: huset Longbourn
Lucy Clarke: Du elsket allti havet
Cecilie Enger: Mors gaver
Lori Lansens: Reisen hjem
Santa Monteflore:Hagen i Hartington
Åh, jeg skulle også hatt nye joggesko.. Jeg må også ha gode (og derfor dyre) joggesko pga det ene kneet mitt.Ulrik gulper veldig mye mer enn de 2 forrige barna så hadde feilberegnet antall ammevenlige topper jeg trengte og gikk tom for rene, og vops, så var en bestilling på 2.500 på zalando...
Resten var blant annet nye joggesko til 1.400,- (og jeg trenger gode, dyre på grunn av en dårlig rygg) +++++
Som sagt, bare ting jeg trengte.
Så bra at det hjalp litt!Spist salte nøtter
Drukket mer vann
Luftet meg litt ute
Tatt en dusj
Hjalp litt heldigvis![]()
Åh, jeg skulle også hatt nye joggesko.. Jeg må også ha gode (og derfor dyre) joggesko pga det ene kneet mitt.
God kveld til deg også.God kveld![]()
Nice! Jeg er forelska i asics gel nimbus skoene, men de er til innendørs bruk. Er disse gode på asfalt?Kjøpte Asics gel kayano 21
Hadde nr. 20 i fjor, 19 året før og 18 før det igjen.
Føttene mine elsker den modellen der
![]()
De er veldig gode (etter min mening).Nice! Jeg er forelska i asics gel nimbus skoene, men de er til innendørs bruk. Er disse gode på asfalt?
Ligger de på rundt 1400 i pris?De er veldig gode (etter min mening).
Er derfor jeg kjøper samme modell år etter år![]()
Betalte 1400 og et eller annet på XXL her på fredag.Ligger de på rundt 1400 i pris?
Så bra, du får ha en fortsatt god bedring
Flink du er.
Får håpe de siste 8 kiloene går lett.
jeg har fått de anbefalt,, så får vi se om jeg liker deHar ikke hørt om noen av de. Vil gjerne høre tilbakemelding på hva du syns, jeg jakter alltid gode lesetips![]()