Mallejenta
Glad i forumet
God morgen. Får håpe vondten i halsen forsvinner snartGod morgengrått vær i dag, våknet opp med vondt i halsen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Får håpe vondten i halsen forsvinner snartGod morgengrått vær i dag, våknet opp med vondt i halsen
![]()
Tenker det er greit å forberede seg på at den kommer tidlig slik at alt er klart, og forvente overtid for å ikke gjøre den siste tiden uutholdelig.Oktenker uansett det er greit å forvente overtid, så blir jeg forhåpentligvis ikke så utålmodig de siste dagene :-D
Jada.. men fortsatt bak meg.. ;-)Så jeg er 9 dager etter deg bare![]()
Gleder meg så enormt! :-DJa husker det selv med lille mannen her, det å hilse på han var magisk
Trur jeg påGleder meg så enormt! :-D
Jada.. alt er på stell her.. ingen problem! Kjøpt inn og gjort klart alt - eneste er å pusse opp lekegrinda, og det trenger ikke vært klart til han kommer.. til og med vogna og vugga er redd opp :-DTenker det er greit å forberede seg på at den kommer tidlig slik at alt er klart, og forvente overtid for å ikke gjøre den siste tiden uutholdelig.
Ikke noe gøy.God morgengrått vær i dag, våknet opp med vondt i halsen
![]()
Manglet lekegrinden når Ulrik kom også, ingen krise.Jada.. alt er på stell her.. ingen problem! Kjøpt inn og gjort klart alt - eneste er å pusse opp lekegrinda, og det trenger ikke vært klart til han kommer.. til og med vogna og vugga er redd opp :-D
JaGod morgen. Får håpe vondten i halsen forsvinner snart![]()
Er det shopping på gang? HihiJamen det er egentlig ikke det største problemet, håper foreldre pengene kommer inn i dag
![]()
Litt både ogEr det shopping på gang? Hihi![]()
Nei - greit å ha litt å styre med de siste ukene uansett - trenger ikke stresse..Manglet lekegrinden når Ulrik kom også, ingen krise.
Ellers så var alt klart
Såpass ja, ja lett at de pengene forsvinner når det nærmer seg terminLitt både ogmen brukte litt mye forrige måned, så kan ikke vente til april
![]()
Her var også alt oppredd.Nei - greit å ha litt å styre med de siste ukene uansett - trenger ikke stresse..
Men vogna må være oppreid til mannen skal hente oss på sykehuset.. tviler på at han hadde klart å finne frem selv.. tross alt jeg som har handlet, vasket og ryddet bort - han får nok litt mer oversikt etter at mini kommer![]()
Eller like etter babyen har kommetSåpass ja, ja lett at de pengene forsvinner når det nærmer seg termin![]()
Ja husker det godt selv, mye som man bare "måtte" haEller like etter babyen har kommet
Ble *litt* mye forrige uke
jeg brukte svært lite like etter han kom, men mye før han kom.Eller like etter babyen har kommet
Ble *litt* mye forrige uke
Oi, jeg hadde ikke nok amme-topper.jeg brukte svært lite like etter han kom, men mye før han kom.
Oi, jeg hadde ikke nok amme-topper.
Oi, mine joggesko er utslitte og jeg trenger nye til trillturer.
Oi, den var fin....