Felles skravle 2015

Her går det bra :) tr kom tilbake den 7.3 så var borte en stund :) men får se hva som skjer nå ved ikm. Der da?
Så bra - håper det klaffer snart for dere! Har vært skikkelig forkjøla en ukes tid, men er på bedringens vei! Ellers er det bare venting her de siste ukene! :-)

Så bra - håper det klaffer snart for dere! Har vært skikkelig forkjøla en ukes tid, men er på bedringens vei! Ellers er det bare venting her de siste ukene! :-)
Stresser ikke så mye med det enda gitt :) men har egentlig ikm på lørdag men spottet litt i går så spennende å se nå egentlig

Stresser ikke så mye med det enda gitt :) men har egentlig ikm på lørdag men spottet litt i går så spennende å se nå egentlig
Best å ikke stresse - da skjer det plutselig :-D Fokuser på å ha en best mulig hverdag og forhold til kjæresten :-D

Enig! Støvsugeren står på vent til senere i dag :P
Hehe.. jeg skal prøve å gjøre litt hagearbeid. Miljøstasjonen har åpent til 19 idag, så hadde vært fint å få bort alt hageavfall da.. ellers blir det ikke i påsken.. ellers burde jeg vaske og pusse og grunne lekegrinda, men får se hva jeg orker..

Back
Topp