Hakke du termin 10 ?Jeg er vel før deg i termin - men tegn har du flere av.. så du sniker vel i køen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hakke du termin 10 ?Jeg er vel før deg i termin - men tegn har du flere av.. så du sniker vel i køen
JeppHakke du termin 10 ?![]()
Oi! Det var lenge siden! God morgenHei alle damer. Lenge siden jeg har vært inne å skravla med dere nå![]()
God morgen til deg ogsåGod morgon alle saman![]()
Det må jeg siNå har vi vært på miljøstasjonen og tømt en henger full av treverk fra kjellern og mannen har dratt på jobb.. nå er det varm styrkedrikk på sofaen og litt avslapning før jeg skal komme skikkelig igang!
Måtte være der når det åpna siden sambo skulle på jobb..Det må jeg siEn meget effektiv morgen
![]()
God morgen!God morgon alle saman![]()
Herlighet så effektiv!Nå har vi vært på miljøstasjonen og tømt en henger full av treverk fra kjellern og mannen har dratt på jobb.. nå er det varm styrkedrikk på sofaen og litt avslapning før jeg skal komme skikkelig igang!
Ingen unger å ordne på morgenen her vettu.. da går det an å være effektiv.. og slappe av etterpåHerlighet så effektiv!
Ja, jeg likte den veldig godt. Ble lest ut kjapt.Var den bra?![]()
Høres ut som en koselig dag! Fint vær? Her er det sol akk nå iafPlanen for dagen (dersom trøttheten ikke blir for overveldende) er å stå opp, ta en dusj, trille på helsestasjonen for å veie mini. På ettermiddagen skal vi i bursdagsselskap.
Så bra!God morgen
Ny vaskemaskin satt på + at jeg har vasket gulvet i gangen som vanlig....
Huff, så kjedelig. Har du greid å identifisere hva det er som gir henne magevondt da?
Huff, var storesøster urolig i spebarnstida?
Her går det braOi! Det var lenge siden! God morgenhvordan går det?