Ikke mye det...100 igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye det...100 igjen![]()
Nei ikke detIkke mye det...
Ganske fin, men litt slitsom, men det er som forventetHåper alle har ein super lørdag:![]()
Er vel mykje kos og?Ganske fin, men litt slitsom, men det er som forventet
Og du?
Bra lørdag her! Tok med baby på kjøpesenter for første gang i dag, han sov hele tiden. Vekka han mens vi var på kafé for å gi pupp, så var det bare å legge han i vogna og så sov han videreHåper alle har ein super lørdag:![]()
Selvfølgelig, er bare 3-åringen som har vært *litt* intens og kreativ i dag, og ikke vil høre.Er vel mykje kos og?
Her har det gått i ett i dag, med dugnad og greier. Heime og slappar av noser fram til ein dag stort sett uten gjeremål i morgon
![]()
HeheHar 644 igjen, jeg..
Dersom jeg skulle ha prøvd, da![]()
Når du bare har 100 igjen syns jeg du skal gjøre det.Hehevet ikke om jeg prøver eller ikke
![]()
Akkurat nå sitter jeg og ammerHva driver dere med damer?![]()
Ja sant santNår du bare har 100 igjen syns jeg du skal gjøre det.
Er veldig fine premier![]()
Mini sover på meg mens jeg ser tvAkkurat nå sitter jeg og ammer
Og du?
Prøver å gå igjennom en familie bursdagHva driver dere med damer?![]()
Har heldigvis gitt seg, er nok dem teite cysten som plager meg.. Bah..Huff, håper magevondten gir seg snart!
For en herlig dagBra lørdag her! Tok med baby på kjøpesenter for første gang i dag, han sov hele tiden. Vekka han mens vi var på kafé for å gi pupp, så var det bare å legge han i vogna og så sov han videreNå står pizzaen i ovnen og jeg gleeeeeder meg til middag
![]()
Kjekt med museumGod kveld
Vi har vært på museum i dag, nå er kengubarnet hos en kompis og ser landskamp