Felles skravle 2015

ja var utrolig kjekt med besøk og grillmat <3 ja hører at det er fullt kaos på gardemoen osv? bodde ikke du i oslo? kjipt med våt snø da :/
huff ja, men det er noen venner av samboeren som har fått ham. de bor mye mer landslig enn oss, har unger som elsker å kose med ham og de koser også med ham. Her er det midt i et skikkelig byggefelt og masse trafikk, merker han har vært mye mere inne enn han pleier og virker ikke helt "normal". også mest av alt er samboeren skikkelig negativ til han, så da får det være nok med hunden vår. blir jo mye lettere mtp ferier og alt fremover da, og han slo seg heldigvis til ro der med en gang <3 koste mye med ungene og alt, så det var lettere når vi kom dit enn når jeg drev og pakket sakene hans :p for da presset tårene veeeldig på :p
Jupp, kaos er ordet :p veldig glad jeg ikke skal ut å fly nå! ;) så bra, han får det bok veldig bra der :)

God morgen! Fikk til slutt 4-5 timers søvn :) deilig! Nå koker jeg egg til frokost! Planer for dagen jenter?

Last edited:
God morgen! Fikk til slutt 4-5 timers søvn :) deilig! Nå koker jeg egg til frokost! Planer for dagen jenter?
Egg er godt :D jeg skal snart sende avgårde samboer og jenta vår, så skal det støvsuges litt og jeg skal en tur i butikken :) mulig jeg setter meg ut på balkongen med en bok og tjukt teppe også :) dine planer da?

Egg er godt :D jeg skal snart sende avgårde samboer og jenta vår, så skal det støvsuges litt og jeg skal en tur i butikken :) mulig jeg setter meg ut på balkongen med en bok og tjukt teppe også :) dine planer da?
Vi skal vel en liten tur til byen og handle litt - ellers blir vel fokuset å bli frisk.. er i bedre form idag tross tett og vondt i halsen.. håper at bedringa fortsetter :-) sambo skal nok jobbe litt i kjellern :-)

Vi skal vel en liten tur til byen og handle litt - ellers blir vel fokuset å bli frisk.. er i bedre form idag tross tett og vondt i halsen.. håper at bedringa fortsetter :) sambo skal nok jobbe litt i kjellern :)
Stemmer det, du var syk du :( håper du blir raskt bedre :) nå er det vel ikke lenge til din termin?

Stemmer det, du var syk du :( håper du blir raskt bedre :) nå er det vel ikke lenge til din termin?
13 dager igjen.. ser ut til at jeg er på bedringens vei og blir frisk før det :-) ingen feber idag i alle fall! Drikker solbærtoddy og tar det med ro for at kroppen skal få restituere seg..

Sitter å lurer på hva vi skal ha til middag idag.. har dere planen klar?

13 dager igjen.. ser ut til at jeg er på bedringens vei og blir frisk før det :-) ingen feber idag i alle fall! Drikker solbærtoddy og tar det med ro for at kroppen skal få restituere seg..

Vi skal ha hjemmelagd pizza i kveld :) Gleder meg :D

Jupp, kaos er ordet :p veldig glad jeg ikke skal ut å fly nå! ;) så bra, han får det bok veldig bra der :)
huff ja misunner ikke de som skal ut å fly nei :p hørte det var fullt på alle hoteller osv osv, ikke en kjekk start på påskeferien det :p

God formiddag ;)
Håper å komme ut av sykehuset i dag.. Orker ikke være her mer :( venter på lege nå så jeg kan få en plan for videre oppfølging!

13 dager igjen.. ser ut til at jeg er på bedringens vei og blir frisk før det :) ingen feber idag i alle fall! Drikker solbærtoddy og tar det med ro for at kroppen skal få restituere seg..

13 dager er jo ikke lenge til, det blir spennende :D Håper du blir frisk fort <3 Ikke kjekt å være syk i det hele tatt :/

Her har jeg veldig lyst på påskeskinke idag, så håper samboeren er snill og handler med seg hjem :p :)

God morgen.
Her er det masse sol.
Sitter og venter på at Ulrik skal våkne slik at han kan få pupp, og så skal jeg ned på butikken og kjøpe det jeg "glemte" i går samt hente en pakke fra Zalando :)
Blir muligens også en liten trilletur i løpet av dagen

13 dager er jo ikke lenge til, det blir spennende :D Håper du blir frisk fort <3 Ikke kjekt å være syk i det hele tatt :/

Her har jeg veldig lyst på påskeskinke idag, så håper samboeren er snill og handler med seg hjem :p :)
Så deilig da :-)

Så bra :)

I dag blir det kyllingfilet med bakt potet og bernaisesaus :)

Back
Topp