Hehe.. skjuler seg alltid noen godbiter i kjøleskapet/frysern!Blæ har såå ikke lyst til å gå ut måke bil for å dra pp butikken..... Hva har jeg i fryseren mon tro![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. skjuler seg alltid noen godbiter i kjøleskapet/frysern!Blæ har såå ikke lyst til å gå ut måke bil for å dra pp butikken..... Hva har jeg i fryseren mon tro![]()
God bedring!Hehe.. heldigvis ikke snø her.. sambo gikk tur med vofsen imorrest før jobb og jeg har krølla meg sammen på sofaen under dyna med paracet og halstabletter i hele dag.. og her blir jeg nok resten av dagen/kvelden..
Huff, ikke bra! God bedring!Fra grei form til syke nyresmerter på 1-2-3.... Ligger i sengen og vrir meg. Hater det!!!
Æsj, det er tamt! Er jo liksom litt avhengig av dekning da:/Irriterende at onecall har bytta til netcom! Mister dekninga hele tida jo![]()
Æsj, det er tamt! Er jo liksom litt avhengig av dekning da:/
Hehe.. skjuler seg alltid noen godbiter i kjøleskapet/frysern!
Ingen aning.Er det lov å si at man vil gi onkelen sin en vinge noen ganger??
Hva blir det da?![]()
Gi en vinge?
Hehehehe altså. Han er en tufs noen ganger. Mulig han ikke skjønner selv at han er frekk. Men noen ganger har jeg bare lyst til å daske ham i bakhodet. Blir så irritert på hamIngen aning.
Hva mener du med "gi onkelen sin en vinge"?
Så kjedeligJeg tror jeg med dette nå melde meg ut av denne tråden, det ser ut til at det blir spekemat på meg i påska, dessverre.
Siden Tamara frister med fine premier i april blir jeg sikkert å finne mer i skravletråder på generell, for jeg orker ikke felles 2016 helt enda.
(men jeg må snike her og finne ut av den vingen)
Jeg så Orange slim. Andre har håp ved slikt, det har aldri betydd noe annet enn at mensen kommer hos meg.Så kjedeliger du heilt sikker?
Det er jeg helt sikker på at du klarer![]()
Ja men ikke i dagOg 5 dager
Det klarer du fint![]()
Det er fremdeles 5 dager etter denne.Ja men ikke i dag![]()
Stor klem til degJeg så Orange slim. Andre har håp ved slikt, det har aldri betydd noe annet enn at mensen kommer hos meg.