Felles skravle 2015

Hehe. Godt sagt. Men fint dei passar på deg då:)
ja det er det.. føler meg ganske trygg. Men ble påminnet om at jeg skulle ikke vente for lenge hvor jeg fikk noe varige smerter. De stoler ikke på smerteterskelen min der inne :P

God formiddag jenter. hvordan går det med dere. Jeg har hvert på kontroll på sykhuset i dag. Lilleprinsen vokser perfekt, og veier ca 1100g nå. :)

Så herlig:D
Alt bra her om jeg ser bort fra energimangelen. Sitter og venter på elektriker som skulle komm mellom halv 3 og 3:o

Hehe.. heldigvis ikke snø her.. sambo gikk tur med vofsen imorrest før jobb og jeg har krølla meg sammen på sofaen under dyna med paracet og halstabletter i hele dag.. og her blir jeg nok resten av dagen/kvelden..

Er lov med dyne og sofa når du er syk;) masse god bedring

han sitter sikkert fast i snøen stakkar... :P

Ikke umulig det :o men han kan jo ringe snart da uansett:p
Har ihvertfall fått måka ute så han ikke setter seg fast her:)

Ikke umulig det :eek: men han kan jo ringe snart da uansett:p
Har ihvertfall fått måka ute så han ikke setter seg fast her:)
hehe.. jeg håper brøytmannen vår har hvert innom når vi kommer hjem :P Hvis ikke synes jeg synd på gubben stakkar... :D

Fra grei form til syke nyresmerter på 1-2-3.... Ligger i sengen og vrir meg. Hater det!!!

hehe.. jeg håper brøytmannen vår har hvert innom når vi kommer hjem :P Hvis ikke synes jeg synd på gubben stakkar... :D

Her måtte jeg ta det selv, og det merkes godt i kroppen:o haha
Greit jeg ikke har noen planer i kveld

Takktakk.. litt bekymret for at feberen skal påvirke babyen..

Får du den ned med paraceten da? :)
Vet ikke hvor påvirket de kan bli av det jeg..

huff... det er ikke godt kjære du.. håper ikke du har tatt knekken på rygg og bekken nå da!

Ryggen merker jeg faktisk ikke heldigvis. Ikke altfor ille i bekkenet heller i dag, men jeg merker det mest i foten :o haha
Den som har plate og skruer i seg

Blæ har såå ikke lyst til å gå ut måke bil for å dra pp butikken..... Hva har jeg i fryseren mon tro :p

Back
Topp