Felles skravle 2015

Oppdatering kl 19:27

2. Kengu 1.764
3. Beckymams 1.633
4. Babydilla123 1.619
5. lizzed 1.598
6. m&m mini 1.509
7. Mirell 1.471
9. Lady_Z 1.324
11. olivia90 1.308
13. Jump 1.192
14. ALN89 1.192
15. Sara 1.178
17. Hope91 1.135
21. Lilleblomst_15 1.042
23. EJ 922
27. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 756

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.113 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajour til 1.500.
6 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Takk for oppdatering :) burde vel klare kravet veldig snart egentlig :)

I dag har jeg vasket og ordnet litt til fotograferingen. Med kvalme og vond rygg har det vært ganske slitsom egentlig, men det toppet seg da ungen klarte å miste tallerken sin i det hun skulle klatre ned fra stolen... 1000 små biter av Ritzkjeks ut over hele gulvet.. Heldigvis fort gjort å støvsuge, men ikke så greit for psyken til hu mor :p

Hva gjør dere nå i kveld da?
Jeg ammer og ser Bigest loser på TVNorge :)
Hva jeg har gjort i kveld...
Har ammet, kost med gutten, betalt regninger, nett-shoppet, satt på en vaskemaskin

Heisann.. kommet halvveis på trekket til leketeppet i kveld.. nå sa bekkenet stopp, så da er det sofatid på meg :-) får prøve å fullføre imorra :-) Alt bra med alle her inne?

Heisann.. kommet halvveis på trekket til leketeppet i kveld.. nå sa bekkenet stopp, så da er det sofatid på meg :-) får prøve å fullføre imorra :-) Alt bra med alle her inne?
Legger du ut bilde da? :)

Nå slapper jeg av i sofaen, velfortjent spør du meg :p

God kveld! Nå er det lenge siden jeg har hilst på her inne! Håper alle har det bra!

Heihei! Hvordan går det med dere?
Her går det flott! Vært på helsestasjon og fått rotavaksine i dag, så kvelden har blitt tilbragt i bæresjalet. Har han fortsatt bundet på meg, redd for at han skal begynne å gråte igjen hvis jeg legger ham ned :D

Hvordan går det med deg?

Her går det flott! Vært på helsestasjon og fått rotavaksine i dag, så kvelden har blitt tilbragt i bæresjalet. Har han fortsatt bundet på meg, redd for at han skal begynne å gråte igjen hvis jeg legger ham ned :D

Hvordan går det med deg?
Så flott! Deilig å være mamma tenker jeg, selv om vaksine ikke er det kjekkeste for de små..

Joda.. går bra med meg.. går da her og venter.. 38 uker imorra og har hatt noen gode dager nå, men akkurat i kveld kjennes det ut som om gutten graver seg ut riktig vei.. :-P men det roer seg vel ned som alltid ;-)

Oppdatering kl 19:27

2. Kengu 1.764
3. Beckymams 1.633
4. Babydilla123 1.619
5. lizzed 1.598
6. m&m mini 1.509
7. Mirell 1.471
9. Lady_Z 1.324
11. olivia90 1.308
13. Jump 1.192
14. ALN89 1.192
15. Sara 1.178
17. Hope91 1.135
21. Lilleblomst_15 1.042
23. EJ 922
27. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 756

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.113 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajour til 1.500.
6 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Takk for oppdateringen :) 192 innlegg til må jeg jo kunne å klare ;)

Takk for oppdatering :) burde vel klare kravet veldig snart egentlig :)

I dag har jeg vasket og ordnet litt til fotograferingen. Med kvalme og vond rygg har det vært ganske slitsom egentlig, men det toppet seg da ungen klarte å miste tallerken sin i det hun skulle klatre ned fra stolen... 1000 små biter av Ritzkjeks ut over hele gulvet.. Heldigvis fort gjort å støvsuge, men ikke så greit for psyken til hu mor :p
Det bør du klare ja ;) :D

Når kommer fotografen? :) Har dere sett etter ny bolig, eller vil dere vente til dere har fått solgt? :)

Så flott! Deilig å være mamma tenker jeg, selv om vaksine ikke er det kjekkeste for de små..

Joda.. går bra med meg.. går da her og venter.. 38 uker imorra og har hatt noen gode dager nå, men akkurat i kveld kjennes det ut som om gutten graver seg ut riktig vei.. :-P men det roer seg vel ned som alltid ;-)
Ååh, så spennende! Tenk, snart får du møte ham! Jeg er blitt superemo etter at jeg fikk barn, var nok å lese innlegget ditt til at jeg fikk tårer i øynene :P

Back
Topp