Felles skravle 2015

Nå sitter jeg og ungen i sofaen og ser på Frost for 1567 gang (eller noe i den duren). Ungen kan alle bevegelser til dansen og kunne vel spilt alle rollene tror jeg :p

Må vel en tur i butikken snart og kjøpe middag.. Forslag?
Her blir det hjemmelaget pizza :-)

Her blir dagens middag Kylling Nirvana fra matprat.no med masse grønnsaker og ris.

Nå sitter jeg og ungen i sofaen og ser på Frost for 1567 gang (eller noe i den duren). Ungen kan alle bevegelser til dansen og kunne vel spilt alle rollene tror jeg :p

Vittig med den filmen altså, alle barn har jo helt Frost-feber. Kan ikke huske at det har vært så mye oppstyr rundt en film siden Lion King ;) Men jeg har kanskje ikke fulgt så nøye med heller.

Vittig med den filmen altså, alle barn har jo helt Frost-feber. Kan ikke huske at det har vært så mye oppstyr rundt en film siden Lion King ;) Men jeg har kanskje ikke fulgt så nøye med heller.
Det er helt vilt. Ungen nekter å bruke annet enn frostkjoler i tillegg.. Fin film, men man blir lei :p løvenes konge er den beste! :D

Ble frossenpizza her :( men skal ha på pizza og kebabdressing, så blir nok godt likevel :9
Sånn blir det innimellom.. her har jeg lagd grov bunn og nå står mannen og fikser resten :-)

god ettermidag

Mann og barn er på turn, jeg ligger som et slakt på sofaen..

Last edited:

Moussaka har vi hatt i dag :)

Herlighet. Kl er snart 17 :o
Vi sto ikke opp før i ett tiden. Har jo sove bort dagen :p hurra for sovebaby som som 7t i strekk i natt:)
Oi så deilig ;) våkner du ikke litt sånn panisk for å sjekke pusten da? Husker jeg gjorde det når han her begynte å sove mer enn 3 timer :p

Ble frossenpizza her :( men skal ha på pizza og kebabdressing, så blir nok godt likevel :9
Her blir det kyllingboks med hvitløksbaguetter

Back
Topp