Felles skravle 2015

:) ja, Det synes jeg! Har du begynt å merke noen tegn på modning?
Ja, kjenner på noe hele tiden, men det har jeg for så vidt gjort i noen uker allerede. Men siden i går har jeg kjent det mer i korsryggen, håpet jo at jeg skulle våkne til noe spennende i morges, men dengang ei. Vi får se, smører meg med tålmodighet enn så lenge :)

Ja, kjenner på noe hele tiden, men det har jeg for så vidt gjort i noen uker allerede. Men siden i går har jeg kjent det mer i korsryggen, håpet jo at jeg skulle våkne til noe spennende i morges, men dengang ei. Vi får se, smører meg med tålmodighet enn så lenge :)
Krysser fingrene for deg :-)

Noen som vet hvordan man blir kvitt lopper i blodet?

Mannen var super flink mens jeg lå på barsel, og gjorde det meste som gjenstod.
Likevel finner jeg hele tiden småting jeg må bare ordne...
Jeg liksom holde meg i ro etter KS'et :P

Heisann :) noe nytt siden jeg sist var innom?
Her er formen på bunn idag, og samboeren har fri fra jobb og vil jo selvfølgelig tusen ting :/ *syte syte* :p

Noen som vet hvordan man blir kvitt lopper i blodet?

Mannen var super flink mens jeg lå på barsel, og gjorde det meste som gjenstod.
Likevel finner jeg hele tiden småting jeg må bare ordne...
Jeg liksom holde meg i ro etter KS'et :p
Skriv en liste, så kan han eller du gjøre det etterhvert. Jeg synes i hvert fall det hjelper å ha det skrevet ned, da blir det litt mer orden i hodet ;)

Heisann :) noe nytt siden jeg sist var innom?
Her er formen på bunn idag, og samboeren har fri fra jobb og vil jo selvfølgelig tusen ting :/ *syte syte* :p
Hva vil han gjøre da? Du får be han gjøre diverse forefallende da, sikkert alltids noe å vaske :P

Oy oy! Sov frå 9 til 14:30 :o :o
Dagen er jo borte!

Hva vil han gjøre da? Du får be han gjøre diverse forefallende da, sikkert alltids noe å vaske :p
han vil ut på besøk -.- kjempe kjekt siden forrige gang vi var på besøk så måtte jeg løpe på toalettet og kaste opp, det var forrige mandag da men alikevell.. kan ikke si det frister når formen er verre idag :/
skulle ønske han kunne overtatt kvalmen og oppkastene en stund, slik at han fikk litt mer forståelse :p hehe

han vil ut på besøk -.- kjempe kjekt siden forrige gang vi var på besøk så måtte jeg løpe på toalettet og kaste opp, det var forrige mandag da men alikevell.. kan ikke si det frister når formen er verre idag :/
skulle ønske han kunne overtatt kvalmen og oppkastene en stund, slik at han fikk litt mer forståelse :p hehe
Ja, hadde vært ganske greit å dele på det! Heldigvis er det vi som også får gledene med svangerskapet også, de første sparkene og livstegn :)

Jump er sulten og trøtt.. venter på at mine to syvsovere skal våkne. Mannen har jo stort sett sovet i natt, mens min søvn var heller begrenset der jeg lå med mini. Hadde ikke hjerte til å la den lille bylten ligge i egen seng og gråte. Vi har det alle fint, skal nok komme med bedre update senere. Og du fikk rett, han kom da i går, dagen etter termin ;)
Gratulerer så mye med bebisen!!! :) kos dere masse :)

Nå sitter jeg og ungen i sofaen og ser på Frost for 1567 gang (eller noe i den duren). Ungen kan alle bevegelser til dansen og kunne vel spilt alle rollene tror jeg :p

Må vel en tur i butikken snart og kjøpe middag.. Forslag?

Back
Topp