Felles skravle 2015

Sånn er ståa etter en times tur i solen.. vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Tror hvertfall ikke de er vonde nok..

Vedlegg

• 1426760825778.jpg
    1426760825778.jpg
    57,5 KB · Visninger: 35
Skriver det her og:
Da er jeg tilbake fra legen. Siden fastlegen min ikke var der i dag fikk jeg den beste legen i verden (eget ønske). Han ringte inn på det private UL/røntgen senteret i bergen sentrum. Der sa de jeg kunne få time 20/4. Han lo nesten når de sa det, og forklarte dette var en hastesak. De var nødt å ta meg inn i dag! Vist ikke var alternativet å legge meg inn... så ordnet de kjapt en time klokken 12:00. Så da blir det UL av nyren. Så ville han ha meg ut igjen på legekontoret når UL var ferdig for å sammen drøfte svarene og finne en løsning videre. Fantastisk!
Så bra med en lege med litt vett og gjennomslagskraft :) Lykke til, ikke at du kan gjøre så mye fra eller til på en UL ;)

Hehe.. ja.. sov veldig mye på dagtid igår jeg, så skal ikke klage
lurte på å ta meg en lur på dagen i dag jeg også..
Men jeg får se hva det blir til :P

Jepp.... Og firma som bygger må mulig saksøke kommunen fordi alt dem har gjort, har kommunen gitt tommel opp for, og det har de skriftlig. Og nå stopper kommunen det, fordi de angrer seg ...
Nei! Shit, hva nå? Det vet du kanskje ikke ennå, men.. Uff, må være utrolig kjipt!!!

Nei! Shit, hva nå? Det vet du kanskje ikke ennå, men.. Uff, må være utrolig kjipt!!!

Byggefirma er i møte med advokat nå kl 12 også skal vi i møte med byggefirma kl 14 igjen så får vite mer da... Men vi får lov trekke oss fra kontrakt hvis det blir kjempe utsatt, har heldigvis ikke betalt en kr enda... Men dette er jo drømmehuset
Og vi vil jo ha:( men blir det rettsak så kan jo fort dette ta mange mnd ekstra :(

Byggefirma er i møte med advokat nå kl 12 også skal vi i møte med byggefirma kl 14 igjen så får vite mer da... Men vi får lov trekke oss fra kontrakt hvis det blir kjempe utsatt, har heldigvis ikke betalt en kr enda... Men dette er jo drømmehuset
Og vi vil jo ha:( men blir det rettsak så kan jo fort dette ta mange mnd ekstra :(
Off! Er jo ikke lett å finne no annet på kort tid heller da! Håper det ordner seg!

:(
Dere har ikke sagt opp der dere bor ennå da? For så er det jo ennå mer krise liksom.. Krysser fingrene for at møtet som er nå går bra for dere!

æsj så kjedelig.

Ja det var jo en bedre grunn til å besvime, enn det jeg tenkte :p Så kjekt å kunne overraske med treningstøy da :D
yes, han har ønsket nytt treningstøy lenge, vil helst bare gå i spilledrakter , så nå får han mange nye.. Takk gud for tilbud...

Back
Topp