Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Brukt? Nettopp spist middag her...Nå skal keg visst snart ut og sjekke ut en stellekommodekanskje det blir et nytt møbel på meg i dag
Dere driver med da?
Haha, leste først den første settingen, og tenkte mine tanker.. før jeg scrollet ned og så du hadde skrevet merSer på hello kitty på sumo
Man kan trygt si at det ikke er mitt valg av serie nå... men når ungene er i seng skal jeg se greys fra i går.
Det sier dem alleSer på hello kitty på sumo
Man kan trygt si at det ikke er mitt valg av serie nå... men når ungene er i seng skal jeg se greys fra i går.
Det er jo kun et tegn da, sånn utenom terminsdatoenMen mange tegn på at det er rett rundt hjørnet da :-D
Åh, husker det var kjempe spennende å få vite kjønn, og så mye lettere å forholde seg til saker og tingJaa ♡gleder meg sånn til å kunne planlegge barnerom og handle klær osv osv
![]()
Ja, og.. men et tegn mer enn hva jeg har! Og overtidskontroll om under en ukeDet er jo kun et tegn da, sånn utenom terminsdatoenMen jeg skal ikke være frk. negativ nå, kan spare det til senere
![]()
Jaa ♡gleder meg sånn til å kunne planlegge barnerom og handle klær osv osv
![]()
Det sier dem alle
Sikker på at det er du som ELSKER hello Kitty (like mye som jeg ELSKER dora), og bare måtte se det![]()
Og kanskje enda bedre, Diego..Sånn ca akkurat like glad i Dora og Kitty....
Ja men litt tortur, syns det går så sent fremover mot oulD skjønner jeg veldig godt! D å gå og glede seg sånn er deilig!![]()
Det skal jeg se etterpå ogsåSer på hello kitty på sumo
Hva er det du har fra før, og hva skal du bruke den til?Blir sprø av å skulle velge mobil jeg, aldri vært så vanskelig før..
Og kanskje enda bedre, Diego..
Var bare så trist når Nicelodoin serier forsvant fra NetFlix
Blir sprø av å skulle velge mobil jeg, aldri vært så vanskelig før..
Hva står det mellom da? Hva har du fra før og hva er du på utkikk etter?Blir sprø av å skulle velge mobil jeg, aldri vært så vanskelig før..
Så utrulig nydelig <3Er det rart jeg er forelsket?
Vis vedlegget 108507