Vurderte å kjøpe frossenpizza i dag jeg.. Men siden jeg skulle gå to km hjem tenkte jeg å ikke bringe med meg frostvarerMmmmHøres godt ut
Ferdigpizza ved siden av oppussing blir det hos oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderte å kjøpe frossenpizza i dag jeg.. Men siden jeg skulle gå to km hjem tenkte jeg å ikke bringe med meg frostvarerMmmmHøres godt ut
Ferdigpizza ved siden av oppussing blir det hos oss![]()
Uansett hva det blir.... Lykke tilGodt å høre, så får vi se hva stemningen er til, om det fortsatt går noen dager liksom![]()
åååå for en herlig krabat.Er det rart jeg er forelsket?
Vis vedlegget 108507
Flink du erVært på butikken og kjøpt blomster og tekopp,, så har jeg levert hos naboen![]()
10-20 og 5 søppelsekkerHar dere mangen esker igjen?
Går fort det da10-20 og 5 søppelsekker![]()
Tja... Hadde jeg ikke vært kvalm ville det gått fortere. Venter med mer utpakking til mannen er hjemme I kveld.Går fort det da?
Alt trengs jo ikke å tas med en gangTja... Hadde jeg ikke vært kvalm ville det gått fortere. Venter med mer utpakking til mannen er hjemme I kveld.
Ja. Tar litt etter littAlt trengs jo ikke å tas med en gangta det i et tempo som passer formen
![]()
Ikke så mye nytt her, teller ned til oul (14 dager igjen) spent på kjønnetHei dere! Lillesøster er mer og mer våken, så jeg har ikke hatt tid til å være her så mye.
Hva er skjedd her i d siste da?
Hvor gammel er hun nå igjen?Hei dere! Lillesøster er mer og mer våken, så jeg har ikke hatt tid til å være her så mye.
Hva er skjedd her i d siste da?
Ja, men jeg får bare være tålmodigÅhr så kjipt :/!
Ja :/ er det en gammel mobil at den tuller med annet også eller? Hvis ikke kanskje det kunne gått å prøvd å slettet appen og installert på nytt?Ja, men jeg får bare være tålmodig![]()
WeeeeeOg vel hjemme fra byen kan jeg oppdatere at slimproppen også har gåttAltså, det var kjempefascinerende. Satt der å så litt på den (måtte jo se hva det var liksom) og hadde det ikke vært fordi at det er en ganske ekkel blodfyldt geleklump ville jeg tatt bilde av den og legge opp her. Men, altså, det får vel være grenser for hvor mye intimdetaljer man trenger å vise frem
![]()
Nå står brødene til heving, vaskemaskinen kjører og jeg begynner herved å leke litt med dåpsinvitasjonene
Er det forresten noen her inne som vet om man kan ha sex etter at slimproppen har gått? For noen går den jo flere uker før fødsel, så at den kom nå er jo ikke et klokkeklart tegn på at jeg føder i dag liksom..
Nei den er fra 2013, men har blitt sånn etter den nye oppdateringen på tlf... Skulle aldri gjort det...Ja :/ er det en gammel mobil at den tuller med annet også eller? Hvis ikke kanskje det kunne gått å prøvd å slettet appen og installert på nytt?
Årh :/ Håper de kommer med en ny oppdatering som fikser det da :/Nei den er fra 2013, men har blitt sånn etter den nye oppdateringen på tlf... Skulle aldri gjort det...