Felles skravle 2015

Er pga drenering her og ja. Hehe
Sikkert noe jeg kan begynne med uten traktor da. Men jeg tenkte jeg skulle få vasket inne først. Og til helga er det 30års lag:o litt å styre med til det og...hehe
Det skjønner jeg.. nydelig vær her så godt å være ute en times tid :-)

Jeg ble uansett imponert, så får du ta det i det tempoet du holder til ;)
:-) deilig å være ute litt.. fikk lagt opp noen søk til bikkja også, så da ble han fornøyd :-)

Hmm.. har fått faktura fra legen??? Får jeg ikke alt gratis når jeg er gravid?

Hmm.. har fått faktura fra legen??? Får jeg ikke alt gratis når jeg er gravid?
Noen leger tar betalt om man bruker ekstra utstyr, som til glukosebelastning. Men jo, ut over ekstrautstyr skal det være gratis.

så rart, eneste jeg har betalt for til nå er den glukosebelastningstesten, ingenting annet.
Å.. måtte man betale for den? Rart hun ikke sa noe da?? Kjipt å betale mer når hun ikke sa no og de måtte sende faktura

Noen leger tar betalt om man bruker ekstra utstyr, som til glukosebelastning. Men jo, ut over ekstrautstyr skal det være gratis.
Hmm.. ringer å spør.. står jo under konsultasjon, ikke materiell!

Å.. måtte man betale for den? Rart hun ikke sa noe da?? Kjipt å betale mer når hun ikke sa no og de måtte sende faktura
Som jeg har forstått er det varierende praksis på det. Men med en gang det er ekstrautstyr kan du risikere å måtte betale for utstyret (sikkert sukkervannet til glukosebelastningen).

Som jeg har forstått er det varierende praksis på det. Men med en gang det er ekstrautstyr kan du risikere å måtte betale for utstyret (sikkert sukkervannet til glukosebelastningen).
Men da burde de jo fortelle meg det tenker jeg.. er sånn betalingsautomat der.. og må betale 50 kr i fakturagebyr siden de ikke har sagt no.. ikke det at det er så mye, men kjipt likevel.. 250 kr jeg ikke hadde regnet med

Fikk i posten :-) da er det bare begynne å fylle ut :-)

Vedlegg

• 1426594894813.jpg
    1426594894813.jpg
    50,6 KB · Visninger: 8
Oioi det er litt rart tenke på at de siste 2015 barna snart er alle små frø :D siste pp for 2015 barn for de fleste nå vel :o

Og god dag til alle sammen:D

Men da burde de jo fortelle meg det tenker jeg.. er sånn betalingsautomat der.. og må betale 50 kr i fakturagebyr siden de ikke har sagt no.. ikke det at det er så mye, men kjipt likevel.. 250 kr jeg ikke hadde regnet med
Ja det er kjipt! Fått snakket med dem ennå da? Ville nevnt det med gebyret også jeg, kunne jo være de slettet det, siden du rett og slett ikke var informert om at du skulle betale. Altså 50 kr, hva er det. Men til gjengjeld blir jo 50 kr her og der til penger det også, pluss at det er litt prinsippsak..

Ja det er kjipt! Fått snakket med dem ennå da? Ville nevnt det med gebyret også jeg, kunne jo være de slettet det, siden du rett og slett ikke var informert om at du skulle betale. Altså 50 kr, hva er det. Men til gjengjeld blir jo 50 kr her og der til penger det også, pluss at det er litt prinsippsak..
Ja - litt prinsipp. Hun måtte skjekke det opp til imorgen.. må betale for glukosebelastning, men hun var usikker på om jeg også var belastet for en time (noe jeg ikke skulle vært). Hun hadde ikke taksten der hun satt, så skulle ringe igjen imorra.. beklaget at de ikke hadde informert meg..

Back
Topp