Skravler litt her og litt der.Hva driver dere med i kveld da?
Er i skravle humør og "irriterer" meg over at det går så sakte her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravler litt her og litt der.Hva driver dere med i kveld da?
Makan, har du ikke lært henne å være selskapsløve ennå??Har babynestet på fanget med en sovende baby oppiser en sitcom på tv og drikker kakao.
Meg og mini er hjemme alene i kveldhun sover og er igrunn dårlig selskap
![]()
Hahah samme som her det da skjønner jeg.Skravler litt her og litt der.
Er i skravle humør og "irriterer" meg over at det går så sakte her![]()
Så utrolig koselig.Slike har mamma maaaange av etter meg
Her er favorittpysjene våre til mini (3stk) arvet etter meg![]()
Var på dukken min jeg opprinnelig fant denne ogsådet skjønner jeg, fant en sist jeg var hjemme. den var kledd på dukka mi
flere som kler på dukken altsåVar på dukken min jeg opprinnelig fant denne også![]()
Selvfølgelig.flere som kler på dukken altså![]()
Tar ikke opp benkplass, og kan holdes unna uønsket mat sprut
Det er det nok helt klart.Selvfølgelig.
Og dengang som nå, brukt barnetøy er mye billigere enn det som er spesialsydd til dukkene.
Her i huset er frøkna veldig glad vi venter en gutt nå.Det er det nok helt klart.
Å wheat har mye fint ja. Kengubanet hadde noen klær fra wheat husker jeg.Her i huset er frøkna veldig glad vi venter en gutt nå.
Jeg gikk amok på søte små kjoler til henne.
Spesielt av merket Wheat som ikke er så billig i seg selv, men billigere enn dukke klær
Å wheat har mye fint ja. Kengubanet hadde noen klær fra wheat husker jeg.
Hva driver dere med i kveld da?
Ah, da blir det nok litt trøbbel jaJeg sitter enda inne hos ungen..... Ungen sov store deler av veien fra hytta i dag, de dro 15 og var hjemme 17. Hurra.
Hææ??? Da er vel ikke jeg skorpion heller da??Ser på heroes og kjenner etter spark...
Du da?
Noen som har fått med seg at det er nye stjernetegn? Jeg er visst ikke lenger skorpion![]()
Har sett 71 grader nordSer på heroes og kjenner etter spark...
Du da?
Noen som har fått med seg at det er nye stjernetegn? Jeg er visst ikke lenger skorpion![]()
Ikke ennåMakan, har du ikke lært henne å være selskapsløve ennå??
Alt for mye fint.Å wheat har mye fint ja. Kengubanet hadde noen klær fra wheat husker jeg.