Felles skravle 2015

God kveld i stovene. Kom på ferjekaia 3 minutt for seint. Og då var det visst ein time til neste ferje. Æsj! Kva styrer folk med her då?
Æsj - det er så typisk!! :-( har sett på alt er lov

Liker kanskje sang 4, Jenny Langlo.

Likte ikke noe spesielt de 3 første.

MEN, Jenny sin er ikke bra nok for den internasjonale finalen dessverre..

Liker kanskje sang 4, Jenny Langlo.

Likte ikke noe spesielt de 3 første.

MEN, Jenny sin er ikke bra nok for den internasjonale finalen dessverre..
Håpar vi ikkje endar opp med ein ballade i år. Det er så kjedelig. Kva slags sang har Jenny?

Åja, det er jo ikkje så lenge sidan nei:p men er det kjente artistar med?
Bettan (?) Var nettopp (jeg er SYKT dårlig på navn, så kommer hun som har den cinderella sangen også mener jeg. Flaut hvor dårlig jeg husker navn altså!! Erlend Bratland har vært med, men vet ikke om han er så kjent lengre han er jo her fra Haugesund så alle vet liksom hvem han er her da :p

Manglar 77 innlegg for å nå dagens mål...

Bettan (?) Var nettopp (jeg er SYKT dårlig på navn, så kommer hun som har den cinderella sangen også mener jeg. Flaut hvor dårlig jeg husker navn altså!! Erlend Bratland har vært med, men vet ikke om han er så kjent lengre han er jo her fra Haugesund så alle vet liksom hvem han er her da :p
Haha, høres akkurat ut som meg. Men eg veit faktisk kven Erlend Bratland er. Trur eg :) meiner han er ganske flink:)

Haha, høres akkurat ut som meg. Men eg veit faktisk kven Erlend Bratland er. Trur eg :) meiner han er ganske flink:)
Ja det er han :) han vant norske talenter for evigheter siden, hadde mange knalske farger på håret da og ble kjempe kjent for sangen lost bla. Så var han stille frem til nå ;)

Skikkelig typisk:( og ekstra kjedelig når vi skal kjøre ganske langt:( kva er alt er lov?
Et underholdningsprogram med "selskapsleker" gjennomført av komikere/skuespillere/kjendiser..

Back
Topp