Så kjekt dåÅhr så typisk og utrolig kjipt -.- her er det kosekveld alene hjemme og MGP![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt dåÅhr så typisk og utrolig kjipt -.- her er det kosekveld alene hjemme og MGP![]()
Har ikke hørt noen før idag så det gjenstår å seSå kjekt dåer det nokon bra melodier der i år? Er det finale i dag forresten?
Har dei komt langt då?Har ikke hørt noen før idag så det gjenstår å seja er finale den norske liksom
![]()
Nei det begynte 20:25, holder på med 4. Sangen nåHar dei komt langt då?
Åja, det er jo ikkje så lenge sidan neiNei det begynte 20:25, holder på med 4. Sangen nå![]()
Æsj - det er så typisk!! :-( har sett på alt er lovGod kveld i stovene. Kom på ferjekaia 3 minutt for seint. Og då var det visst ein time til neste ferje. Æsj! Kva styrer folk med her då?
Skikkelig typiskÆsj - det er så typisk!! :-( har sett på alt er lov
Håpar vi ikkje endar opp med ein ballade i år. Det er så kjedelig. Kva slags sang har Jenny?Liker kanskje sang 4, Jenny Langlo.
Likte ikke noe spesielt de 3 første.
MEN, Jenny sin er ikke bra nok for den internasjonale finalen dessverre..
Bettan (?) Var nettopp (jeg er SYKT dårlig på navn, så kommer hun som har den cinderella sangen også mener jeg. Flaut hvor dårlig jeg husker navn altså!! Erlend Bratland har vært med, men vet ikke om han er så kjent lengre han er jo her fra Haugesund så alle vet liksom hvem han er her daÅja, det er jo ikkje så lenge sidan neimen er det kjente artistar med?
Du får skravle i veiManglar 77 innlegg for å nå dagens mål...
Haha, høres akkurat ut som meg. Men eg veit faktisk kven Erlend Bratland er. Trur egBettan (?) Var nettopp (jeg er SYKT dårlig på navn, så kommer hun som har den cinderella sangen også mener jeg. Flaut hvor dårlig jeg husker navn altså!! Erlend Bratland har vært med, men vet ikke om han er så kjent lengre han er jo her fra Haugesund så alle vet liksom hvem han er her da![]()
Eg ligg laaaangt bak, men skriv så fort eg kan. Hehe.Manglar 77 innlegg for å nå dagens mål...
Ja det er hanHaha, høres akkurat ut som meg. Men eg veit faktisk kven Erlend Bratland er. Trur egmeiner han er ganske flink
![]()
Et underholdningsprogram med "selskapsleker" gjennomført av komikere/skuespillere/kjendiser..Skikkelig typiskog ekstra kjedelig når vi skal kjøre ganske langt
kva er alt er lov?
Håpar vi ikkje endar opp med ein ballade i år. Det er så kjedelig. Kva slags sang har Jenny?