ja du får se hva du orker.Har en hylle jeg skal fylle opp av pynteting jeg har lyst til å gjøre i dag.
Vi får se hva jeg orker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja du får se hva du orker.Har en hylle jeg skal fylle opp av pynteting jeg har lyst til å gjøre i dag.
Vi får se hva jeg orker
Føler bare jeg humper avsted og det er ingen tvil om at jeg har vondt. Føler meg veldig gravid når jeg blir nødt til å gå sånnHva er en god "gravid-gangstil?
Ja hun er det. Skjønneste i verden <3 (myrsnipe)Nåååå så skjønn hun er
Det skjønner jeg.Føler bare jeg humper avsted og det er ingen tvil om at jeg har vondt. Føler meg veldig gravid når jeg blir nødt til å gå sånnDet er ikke noe godt med en sånn gangstil
![]()
Har klart meg i ni måneder cirka uten smerter. Så burde egentlig ikke klageDet skjønner jeg.ikke noe godt å ha så vondt!
Jo mer man slipper unna jo bedre er det.Har klart meg i ni måneder cirka uten smerter. Så burde egentlig ikke klage![]()
Ja.... mye igjen endaGår vel som vanlig her! Så deilig å få flyttet alt.. det er det bare å pakke ut igjen :-D
Ja blir nok en god stundSå deilg å få flyttet over alt da , kaos er det nok en stund fremover![]()
Sant nokJo mer man slipper unna jo bedre er det.
De så deilige ut!!!!
Ååh.. deilig!! :-D
Hva var det du kalte dem igjen???
Var det ikke Lom kanelknuter eller no.. på tine.noHva var det du kalte dem igjen???
Kanskje mannen har lånt detÅååååååå jeg finner ikke igjen skjørtet mitt.!
hahha ja kanskej det er han som har tatt det med seg.Kanskje mannen har lånt dethihi
Kontakt lege?God dagen jenter! Hatt en bra dag?
Våknet i natt med syke smerter i magen. Minner om smertene jeg hadde med poden når jeg fikk påvist utvidet nyrebekken. Klarte å kave meg med på barneskirenn i sentrum, men var der bare i 45 min før vi gikk hjem igjen. Nå ligger jeg på sofaen og vrir meg i smertedeppa....
Det høres ikke bra ut.. ville tatt en telefon til legevakten!God dagen jenter! Hatt en bra dag?
Våknet i natt med syke smerter i magen. Minner om smertene jeg hadde med poden når jeg fikk påvist utvidet nyrebekken. Klarte å kave meg med på barneskirenn i sentrum, men var der bare i 45 min før vi gikk hjem igjen. Nå ligger jeg på sofaen og vrir meg i smertedeppa....