Ja jeg vet, den er skikkelig fin.wowa!! fortsatt veldig fin da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg vet, den er skikkelig fin.wowa!! fortsatt veldig fin da!
Men om du kommer hit så kan du få den litt billigere daSå det etterpå...
Har pengene, men tror ikke jeg vil bruke så mye på et linskap
Syntes også det ble litt i overkant av hva jeg pleier å bruke på møblerSå det etterpå...
Har pengene, men tror ikke jeg vil bruke så mye på et linskap
Fagmøbler har så mye fint!!Fagmøbler
Koster den nette sum av 26.000
De har kanskje det ja? er et stykke herfra så jeg ser ikke så mye ghva de harFagmøbler har så mye fint!!
Pleier ofte å hjelpe når blodsukkeret stiger littHjalp heldigvis på humøret med litt mat![]()
Helt enigFagmøbler har så mye fint!!
Uff da! Syk, eller bare gravid?God natt jenter! Kapitulerer her nå.. kastet opp 3 ganger etter middag - prøve å se om det hjelper å legge seg! Sov godt!
Bare gravid.. :-(Uff da! Syk, eller bare gravid?
Slenger meg på en god natt jeg også![]()
Uff, så slitsomt! Sov godt!God natt jenter! Kapitulerer her nå.. kastet opp 3 ganger etter middag - prøve å se om det hjelper å legge seg! Sov godt!
Uffda... Håper det går over og du slipper hele sv.skapet sånn. Sove godt daGod natt jenter! Kapitulerer her nå.. kastet opp 3 ganger etter middag - prøve å se om det hjelper å legge seg! Sov godt!
Er da under en måned igjen, så det går vel uansett.. iom det har kommet tilbake nå på slutten, blir det vel ikke bedre med mindre plass..Uffda... Håper det går over og du slipper hele sv.skapet sånn. Sove godt da![]()
God nattGod natt jenter! Kapitulerer her nå.. kastet opp 3 ganger etter middag - prøve å se om det hjelper å legge seg! Sov godt!
God natt damer, tar med boken min og krabber til sengs jeg.
God kveld, alle. Har alle gått til sengs her?