, vinmonopolet, tur på senteret fo rå kjøpe sminkeJobb , turn med kengubarnet ,film med kengubarnet så er kl 21..Neivell? Hva skjer for noe da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
, vinmonopolet, tur på senteret fo rå kjøpe sminkeJobb , turn med kengubarnet ,film med kengubarnet så er kl 21..Neivell? Hva skjer for noe da?![]()
Det er ikke langtBlir 15 min med bil fra her vi bor nå. Så poden skal begynne i ny barnehage i August.
Aha, vinmonopolet, tur på senteret fo rå kjøpe sminkeJobb , turn med kengubarnet ,film med kengubarnet så er kl 21..
Har tre søstre i nærheten der vi skal flytte, om mine foreldre har ønske om å selge huset sitt og flytte dit de ogsåDet er ikke langt
Blir mindre stress da
Te med eple og kanel, eller egentlig alt med eple. Ovnstekte epler med kanel, eller bare oppskjært i biter...Mat med kanel:
- Grøt med kanel på
- Kanelboller
Hva mer?
Nå vil jeg ikke mer
Eple og kanel?Mat med kanel:
- Grøt med kanel på
- Kanelboller
Hva mer?
Nå vil jeg ikke mer
Vannet mitt gikk på kvelden etter en dag med masse kanel for 8 år sidenTe med eple og kanel, eller egentlig alt med eple. Ovnstekte epler med kanel, eller bare oppskjært i biter...
Men jeg tror ikke så mye på at kanel hjelper så voldsomt da![]()
http://www.matprat.no/sok/#1/all/kanel/Mat med kanel:
- Grøt med kanel på
- Kanelboller
Hva mer?
Nå vil jeg ikke mer
Ja, men da er det jo bare å kjøre på med kanel igjen! Si fra om det funker denne gangen også daVannet mitt gikk på kvelden etter en dag med masse kanel for 8 år siden![]()
Det var smart, hvorfor tenkte ikke jeg på det selvhttp://www.matprat.no/sok/#1/all/kanel/
Et søk på kanel i matprat.. enkelte matretter som har kanel i.. og krydderkake kanskje.. eller eplekake![]()
Tror ikke jeg får tid til en kanel-dag før på tirsdag dersom ting ikke skjer før det...Ja, men da er det jo bare å kjøre på med kanel igjen! Si fra om det funker denne gangen også da![]()
Egentlig ikke.God kveld jenterskjedd noe spennende i dag ?
![]()
Rolig dag.. der da?God kveld jenterskjedd noe spennende i dag ?
![]()
Nei ikke annet enn full nedvask av husGod kveld jenterskjedd noe spennende i dag ?
![]()
Nei men snakk om sola.Nei ikke annet enn full nedvask av hus![]()
Egentlig ikke.
Har det gjort det for deg?
Rolig dag.. der da?
Nei ikke veldig spennende, var i byen en tur og kjøpte et par gaver, så dro jeg til mamma og lagde karbonaderNei ikke annet enn full nedvask av hus![]()
Oi! flink altså!Nei ikke annet enn full nedvask av hus![]()
Hvordan gikk det?![]()