Felles skravle 2015

Syns du er kjempe flink jeg :)! Jeg er ikke høygravid og får ikke gjort så mye som deg, håper formen kommer seg snart :/
Sov bi\ort det meste av dagen i går, så har mer energi i dag :)
Og så hjelper det litt å få "panikk" siden jeg vil være ferdig FØR babyen kommer, og begynner å se at det ikke er så alt for lenge til..

Kjenner det blir kortere og kortere tid mellom pausene jeg tar.
Kan det ha noe med at jeg er høygravid tro :p

Men når det er sagt, jeg hadde som mål å være ferdig med ryddingen til kl 15, og er mer eller mindre ferdig med den nå, så har vært effektiv :)

du er så flink atte! er ikke lenge igjen nå!

Du blir nok ferdig skal du se ;) :D
Det er ikke noe problem.
Har støvsugd opp og trappen mellom 3. og 2. nå.
Liten pause (igjen), så støvsuge og vaske stuen med unntak av det hvor bord og sofa står.
Det skal dras ut etterpå og støvsuges og vaskes under.

Burde også ta kjøkkenet, men det lar jeg samvittigheten til mannen ta i kveld når han ser hvor flink jeg har vært :P

Kjenner det blir kortere og kortere tid mellom pausene jeg tar.
Kan det ha noe med at jeg er høygravid tro :P

Men når det er sagt, jeg hadde som mål å være ferdig med ryddingen til kl 15, og er mer eller mindre ferdig med den nå, så har vært effektiv :)
Flink du har vært :) Da kan du være her inne med god samvittighet med tanke på at du er ferdig :)

Det er ikke noe problem.
Har støvsugd opp og trappen mellom 3. og 2. nå.
Liten pause (igjen), så støvsuge og vaske stuen med unntak av det hvor bord og sofa står.
Det skal dras ut etterpå og støvsuges og vaskes under.

Burde også ta kjøkkenet, men det lar jeg samvittigheten til mannen ta i kveld når han ser hvor flink jeg har vært :P
Det syns jeg du absolutt skal ha samvittighet til å la ham ta :)
Her har samboeren fått lov å ha vors før en senterfest de skal ha på lørdag, så nå rydder og vasker han iallefall sammen med meg :)

Her var det noen som har skravla ja. Hvordan går det?
Jeg ligger på sofaen og kjenner på mini leke ping pong:D

Det går bra.
Ligger på sofaen og er utslitte etter dagens husarbeid.
Snart kommer mann og barn hjem :)

Har du skura hele huset?

Skulle visst gjort det jeg og, men var mye morsommere å skisse litt til barnerom osv:) hehe
Må få samboer til å hjelpe meg med en to do liste, så jeg faktisk får gjort noe:rolleyes:

Har du skura hele huset?

Skulle visst gjort det jeg og, men var mye morsommere å skisse litt til barnerom osv:) hehe
Må få samboer til å hjelpe meg med en to do liste, så jeg faktisk får gjort noe:rolleyes:
Har ryddet ferdig stuen.
Støvsugd 3. og 2. etasje og vasket stuen.
Snudd sofaen for å åpne litt opp.

Gjenstår å rydde det rotet som havnet i sofaen, flytte opp noen musikk instrumenter vi endelig har plass til der de skal stå, hente lekegrinden på lagret og hente ned de to eskene med pynte ting som står oppe og skal inne i hyllen

Her var det noen som har skravla ja. Hvordan går det?
Jeg ligger på sofaen og kjenner på mini leke ping pong:D
Nå skal jeg ut og møte en kompis så bikkjene får løpe litt :-) håper det kan slite de ut

Har ryddet ferdig stuen.
Støvsugd 3. og 2. etasje og vasket stuen.
Snudd sofaen for å åpne litt opp.

Gjenstår å rydde det rotet som havnet i sofaen, flytte opp noen musikk instrumenter vi endelig har plass til der de skal stå, hente lekegrinden på lagret og hente ned de to eskene med pynte ting som står oppe og skal inne i hyllen

Men da har du jo fått gjort mye da:)
Flink er du.

Hvordan er formen om dagen da?

God kveld damer :D har dere hatt en fin dag ?? Her har jeg vært på svangerskapskontroll hos lege :)

Back
Topp