ALN89
Forumet er livet
TakkSå spennende da, masse lykke til med salget.
Funnet noe nytt enda, eller tar dere salget først?
Nei, selger først for å være sikre på ek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå spennende da, masse lykke til med salget.
Funnet noe nytt enda, eller tar dere salget først?
LKrysser fingrene for at det gjør detNei, må gjøre det når jeg har fått solgt denne først. Satser på at det kommer mye på finn etter påsken![]()
Uff, høres ikke godt utJeg har veldig bekkenløsning.
Har nå på slutten i tillegg fått hovne fingre slik av jeg har problemer med å bruke krykkene da det gjør vondt å holde dem
Har maks 11 dager igjen, så det går nok braUff, høres ikke godt utHåper at det holder seg rolig da og at du ikke hovner opp mer
![]()
Kan jeg tenke megHar maks 11 dager igjen, så det går nok bra
Skal bli deilig å bli ferdig med dette svangerskapet
Så kjektJa, venter på at megleren skal ringe meg.![]()
Du lager dem påKan jeg tenke megLykke til i innspurten
Hvordan får du slik fin kurve nederst på tekstene dine hvor det står hvor langt du er på vei og hvor gamle barna dine er?
Relativt mye, men lite skap og sånn. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi vi har skråtakHar dere mye møbler på stuen eller har dere lite så det er luftig stue?
Skråtak har vi på soverommene og badet oppe, ikke lett å møblere neiRelativt mye, men lite skap og sånn. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi vi har skråtak
Det er fordi du det for deg størrelsen på din stue og dine møbler. Jeg tenker, ikke mer??Vi har hjørnesofa, akvarium, to små stuebord, tv-benk, expedit med 8 hyller, lekegrind og en liten benk.
Hørtes kjempemye ut jo![]()
Det er fordi du det for deg størrelsen på din stue og dine møbler. Jeg tenker, ikke mer??
Vi har
Spisestue med plass til 8, kan trekkes ut til 12. Sjenk og to lave bokhyller der.
To vinkelsofaer, med tilhørende bord og "pall". Et smalt høyt skap, tv benk, et metersbredt høyskap. Noen hyller på veggene.
Ingen lekegrind, men hundeseng.
Det er det hos oss også.Ja, du har rett i d. Stuen vår er ikke veldig stor, men når alt står på sin plass, og d er ryddig og sånn, så er d likevel litt luftig her![]()
TakkSå kjektMasse lykke til med salget, og når dere skal kjøpe noe nytt
![]()
God bedring, feber er som regel heldigvis ikke farlig.
Det kan være pga lillesøster, sånn i tilfelle det ikke er uviNei, heldigvis ikke. Er mer "bekymret" mtp at hun to netter på rad har hatt uhell i sengen, for d har hun ikke hatt på mange år. Spent på hva legen sier.
Det er vel heller ikke uvanlig om hun har feber så vidt jeg husker. Lykke tl hvertfallNei, heldigvis ikke. Er mer "bekymret" mtp at hun to netter på rad har hatt uhell i sengen, for d har hun ikke hatt på mange år. Spent på hva legen sier.
Det er vel heller ikke uvanlig om hun har feber så vidt jeg husker. Lykke tl hvertfall
Flink du er.Blæ.. prøver å sy leketeppet, men nåla brakk og må kjøpe flere jeansnåler.. prøcde meg på noen universalnåler, men de brekker så lett.. orker ikke til byen idag!! :-(