For øyeblikket har jeg en rotete stue, men den skal være luftigHar dere mye møbler på stuen eller har dere lite så det er luftig stue?
Den vil bli ryddig og ren i løpet av dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For øyeblikket har jeg en rotete stue, men den skal være luftigHar dere mye møbler på stuen eller har dere lite så det er luftig stue?
Så du har ikkemye møbler altså?For øyeblikket har jeg en rotete stue, men den skal være luftig
Den vil bli ryddig og ren i løpet av dagen
Akkurat passe vil jeg si..Har dere mye møbler på stuen eller har dere lite så det er luftig stue?
Vi har en hjørne sofa, stuebord, en liggende 1*5 Exspiditt hylle som TV'n står på, en lekekasse og en 4*Exspiditt hylle med noen kurver, skuffer, bøker og dill i.Så du har ikkemye møbler altså?
Lurer på å kaste ut en skjenk nemlig, men mannen mener det vill se så tomt ut her da
Hørtes ikke så veldig mye ut det da. Vi har mer...Vi har en hjørne sofa, stuebord, en liggende 1*5 Exspiditt hylle som TV'n står på, en lekekasse og en 4*Exspiditt hylle med noen kurver, skuffer, bøker og dill i.
Høres kanskje mye ut, men vi har en relativt ok størrelse på stuen
Vi har alt for mye møbler i en alt for liten stue.. Gleder meg til å kvitte meg med en del møbler før visningHar dere mye møbler på stuen eller har dere lite så det er luftig stue?
Gleder meg til å gå skikkelig tur igjen jegDa har jeg levert ungen i bhg, gått tur, handlet litt på rema og spist sen frokostnå ser jeg på en episode av Fringe
![]()
Veldig deilig å gå på tur, gleder meg til jeg kan begynne å jogge lett igjen![]()
Skal få inn lekegrinden nå til helgenHørtes ikke så veldig mye ut det da. Vi har mer...
Skal dere selgenå?Vi har alt for mye møbler i en alt for liten stue.. Gleder meg til å kvitte meg med en del møbler før visning![]()
Skal få inn lekegrinden nå til helgen
Har god plass til spisebordet på kjøkkenet, så de slipper vi å ha i stuen
Ble bare en liten i dag, men gleder meg til lengre turerGleder meg til å gå skikkelig tur igjen jeg![]()
Vi har store bord både på kjøkken og stue vi..Skal få inn lekegrinden nå til helgen
Har god plass til spisebordet på kjøkkenet, så de slipper vi å ha i stuen
Ja, venter på at megleren skal ringe meg.Skal dere selgenå?
God bedring, feber er som regel heldigvis ikke farlig.Her ligger vi på sofaen og later oss. Lillesøster sover på fanget mitt, storesøster hadde kjempefeber i natt og skal til legen snart.
Har dere kjøpt nyytt?Ja, venter på at megleren skal ringe meg.![]()
Så spennende da, masse lykke til med salget.Ja, venter på at megleren skal ringe meg.![]()
Nei, må gjøre det når jeg har fått solgt denne først. Satser på at det kommer mye på finn etter påskenHar dere kjøpt nyytt?