Felles skravle 2015

God morgen jenter.
Her skinner også solen.
Nesten så jeg burde ha gått meg en tur om jeg hadde klart det

Oppdatering kl 10:13

1. Kengu 1.156
2. Beckymams 1.142
4. Babydilla123 936
5. Mirell 926
6. lizzed 916
7. m&m mini 915
9. Lady_Z 842
11. ALN89 713
12. Sara 686
15. Hope91 658
18. olivia90 601
22. EJ 512
23. Lilleblomst_15 447
25. Musemor med to små og en i magen 436

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 581 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

God morgen jenter.
Her skinner også solen.
Nesten så jeg burde ha gått meg en tur om jeg hadde klart det
Høres deilig ut, sitter å ser ut på solen fra vinduet på jobben :( Du kan jo gå en tur ut på verandaen ;) Kose deg i solveggen, men en kopp te/kaffe og en bok eller et magasin :) Eller stikke :)

Høres deilig ut, sitter å ser ut på solen fra vinduet på jobben :( Du kan jo gå en tur ut på verandaen ;) Kose deg i solveggen, men en kopp te/kaffe og en bok eller et magasin :) Eller stikke :)
Hva jobber du med som kan sitte på forum på jobben? ;)

Har vurdert det, men sitter og ser på en terrasse som veldig trenger vårrengjøring, er ikke sikker på om jeg hadde klart å sitte stille der, og verandaen er ikke så veldig mye bedre :P
Skal ut med noe søppel etterhvert. Tror muligens jeg prøver å ta det mens naboen er ute med gutten sin og prater litt skit på veien :)

Har vurdert det, men sitter og ser på en terrasse som veldig trenger vårrengjøring, er ikke sikker på om jeg hadde klart å sitte stille der, og verandaen er ikke så veldig mye bedre :p
Skal ut med noe søppel etterhvert. Tror muligens jeg prøver å ta det mens naboen er ute med gutten sin og prater litt skit på veien :)
Ja da er vel ikke det noen lur idè, klør i fingrene da tenker jeg:p Åssen type vondt har du siden du ikke kan gå så mye?

Greit å få skravlet litt når man først skal kaste søppel;)

Ja da er vel ikke det noen lur idè, klør i fingrene da tenker jeg:p Åssen type vondt har du siden du ikke kan gå så mye?

Greit å få skravlet litt når man først skal kaste søppel;)
Jeg har veldig bekkenløsning.
Har nå på slutten i tillegg fått hovne fingre slik av jeg har problemer med å bruke krykkene da det gjør vondt å holde dem

Oppdatering kl 10:13

1. Kengu 1.156
2. Beckymams 1.142
4. Babydilla123 936
5. Mirell 926
6. lizzed 916
7. m&m mini 915
9. Lady_Z 842
11. ALN89 713
12. Sara 686
15. Hope91 658
18. olivia90 601
22. EJ 512
23. Lilleblomst_15 447
25. Musemor med to små og en i magen 436

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 581 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Tro om jeg klarer 44 innlegg til i dag da.

Er det trippeltrulmf i dag? Fint jeg har fått lønn da, bare synd den er mindre enn vanlig.
Det får ikke jeg dør neste fredag, men skal nok klare å handle mat likevel. (dessuten handler jeg på trumf visa, så det påvirkes ikke av lønn, kom jeg på...) prøve å huske en tur i butikken da.

Det får ikke jeg dør neste fredag, men skal nok klare å handle mat likevel. (dessuten handler jeg på trumf visa, så det påvirkes ikke av lønn, kom jeg på...) prøve å huske en tur i butikken da.
Jeg får så lite lønn at jeg jubler hver lønningsdag. Gleder meg til jeg får full jobb igjen.

Back
Topp