Tror mannen hadde fått panikk om jeg hadde begynt å ommøblere nåGod kveld
jeg ommøblerer, mannen river seg i håret,)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror mannen hadde fått panikk om jeg hadde begynt å ommøblere nåGod kveld
jeg ommøblerer, mannen river seg i håret,)
Tror han synes jeg gjør det for ofteHehehe.. ikke helt enig eller mye jobb?
Hahaha det skjønner jeg i grunnTror mannen hadde fått panikk om jeg hadde begynt å ommøblere nå![]()
Hahaha det skjønner jeg i grunn
Hmm.. nei.. vet ikke jeg.. bare skravler litt i perioderGjør det jeg også, og føler jeg har hengt her nesten hele dagen.. Menmen, kanskje ikke hyppigheten på innleggene mine har vært så høy.
Her tar jeg opp og ser imorra.. sambo ikke interessertunge mødre tid, får se hva de sier i dag da.
Jeg skjønner hvordan, men likevel ikkeHmm.. nei.. vet ikke jeg.. bare skravler litt i perioder
Mannen jobber så da bestemer jeg over kontrollenHer tar jeg opp og ser imorra.. sambo ikke interessert
Nop, ser på boligjaktenSer dere på unge mødre ?
Høres mere fornuftig ut detNop, ser på boligjakten
Nei, ser på CSI her.Ser dere på unge mødre ?
Æææ! Jeg tror stadig unge mødre går på torsdager.. Da ble det glemt igjenunge mødre tid, får se hva de sier i dag da.
Får sett siste halvdel om du skrur på nå daÆææ! Jeg tror stadig unge mødre går på torsdager.. Da ble det glemt igjen![]()
Jaaa det gjør jeg, ser alltid på detSer dere på unge mødre ?
Får se om jeg får sett det senere på noe vis.. Nå ser vi boligjakten..Får sett siste halvdel om du skrur på nå da
7,5 mill i budsjett!! Herregud, hva jobber disse med?Nop, ser på boligjakten
kanskje de har arvet penger7,5 mill i budsjett!! Herregud, hva jobber disse med?
Det kan også værekanskje de har arvet penger![]()