Håpa de hvite skulle ryke ut![]()
Jaaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpa de hvite skulle ryke ut![]()
Spiste noen og tror jeg skal legge meg før jeg blir så alt for kvalmHaha godt plassert i magen enda eller? Her er det kun mat som går ned
![]()
Ja jeg å ! Han var KjekkJaaahan Fredrik som røk nå var jo han jeg likte best fra svart
![]()
Spiste noen og tror jeg skal legge meg før jeg blir så alt for kvalmdet er som regel mitt triks, legge seg før jeg henger over doskåla
![]()
Ja jeg å ! Han var Kjekk![]()
Han stylisten ?Jalurer på hvor lang tid det skal gå før han homsen skal komme "ut" jeg da
![]()
Ja han hadde skikkelig dame ansiktJahan med langt hår
Ja han hadde skikkelig dame ansikt![]()
Ja hvordan kan de være kjekkere enn de svarte ?Æææ gjemmer meg under puta hver gang en av de hvite snakker til kamerasååå fæle
Ja hvordan kan de være kjekkere enn de svarte ?![]()
Æsj ! Forsvinn !Uff spesielt han Harald eller hva han herer han blonde som påsto han var "Guds gave"![]()
Er det Paradise dere diskuterer? Har ikke sett episoden fra i går enda.. Synes det er helt utrolig at de fortsatt holder på med nye sesonger!Æsj ! Forsvinn !
Ja det er detEr det Paradise dere diskuterer? Har ikke sett episoden fra i går enda.. Synes det er helt utrolig at de fortsatt holder på med nye sesonger!
Hehe..er vel ikke spesielt mye en går glipp av i en episode nei.Ja det er detikke sett den jeg heller, men det holdt å se i dag altså
Er det Paradise dere diskuterer? Har ikke sett episoden fra i går enda.. Synes det er helt utrolig at de fortsatt holder på med nye sesonger!
Jeg synes for så vidt det er underholdende, mest fordi det er _så_ langt fra mitt liv som det kan bli, tror jeg. Men klart du må følge med om du kjenner noen!Haha syntes det er underholdene jegmå se i år, kjenner hun ene fra barndommen
![]()
Jeg er våken, ikke litt trøtt engangNoen våkne?