Felles skravle 2015

så greit å vite :) jeg viste ikke at det var en ny og en gammel type :p tenkte bare at det var noe jeg ville skaffe meg :p

Den gamle, produsert før 2003, har bredere ryggbøyler. Ikke noe annen forskjell enn det egentlig ;)

Den gamle, produsert før 2003, har bredere ryggbøyler. Ikke noe annen forskjell enn det egentlig ;)
ah :) har ikke helt satt meg inn i det enda :p men er det farlig med tanke på at newborn seaten ikke låser seg på den gamle, eller går det fint for det om?

ah :) har ikke helt satt meg inn i det enda :p men er det farlig med tanke på at newborn seaten ikke låser seg på den gamle, eller går det fint for det om?

Nå har jo ikke jeg testet med baby oppi, men om jeg prøver å legge vekt på den så er det ikke noe problem.

Kanskje noen andre som har testet det ut og vet? :)

Ingenting.. tenker på alt jeg burde gjort! :-/ trøtt og sliten.. skal sette en brøddeig og lufte bikkja.. snart...

Kom nettopp inn fra tur med bikkja jeg:) mannen kommer vel hjem om en times tid, så prøver å finne på noe middag. ..:confused:

Kom nettopp inn fra tur med bikkja jeg:) mannen kommer vel hjem om en times tid, så prøver å finne på noe middag. ..:confused:
Aha.. min kommer seint hjem.. jobbtur til stavanger idag..

Ja.. tok 7 flyet og kommer vel hjem i 21-22tida.. blir nok bare kveldsmat med nybakt brød ;-)

Er det lang flytur da?
Nybakt brød er jo veeeldig godt da:D

Ja. Var ting veldig rotete eller?

Hadde jeg tatt bilde hadde du svima..

Nå har jeg tatt d verste på badet da, så får mannen støvsuge og vaske gulvet der.

Tatt litt på kjøkkenet også, men d hadde du ikke merka for å si d sånn..

Er det lang flytur da?
Nybakt brød er jo veeeldig godt da:D
Må jo bytte fly, så tar vel fort 3-4 timer tror jeg.. gleder meg til nybakt brød.. gidder ikke lage meg middsg når jeg er alene..

Nå har jeg tatt d verste på badet da, så får mannen støvsuge og vaske gulvet der.

Såpass :-( dumt han ikke har ordna til for deg.. hadde iaf fprvenra at det var rydda og støvsugd

Syns nå han kunne ha gjort litt før du kom hjem da:o
Du får dra ham litt i øra;)

Må jo bytte fly, så tar vel fort 3-4 timer tror jeg.. gleder meg til nybakt brød.. gidder ikke lage meg middsg når jeg er alene..

Såpass ja. Da er det jo litt reisetid ja.
Skjønner at du ikke gidder det ja. Hehe.
Nybakt brød med brunost... namnam

Og det kommer du hjem fra barsel til??
Ok, mannen min er også rotete, og det her hendt at dersom jeg har vært på forretningsreise at det er litt bomba, men ikke når jeg kommer hjem fra sykehus

Såpass ja. Da er det jo litt reisetid ja.
Skjønner at du ikke gidder det ja. Hehe.
Nybakt brød med brunost... namnam
Gulost her ;-) nå får jeg gå en liten halvtime med vofsen selv om lille tudelig heller vil grave seg ut riktig vei her..!

Back
Topp