Fin vogn, det sier jeg ikke ofte om emmaljunga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin vogn, det sier jeg ikke ofte om emmaljunga
Å så fin ♡ godt å få hjelp av foreldrene dine da
Skkulle ikke tro du hadde fåt tbbarn så mye som du skravler, ramler bare lenger og lenger bak deg
Så koseligHjemme igjen fra skidag,kengubarnet har fått sekk med mye rart i og medalje.
Blir vel travlere når du kommer hjem vil jeg troJeg får ikke til å sove på dagtid når hun sover. Duppa så vidt av i formiddag men ble vekket av en jordmor. Sovner nok når mannen og storesøster kommer
Så da skravler jeg når jeg kan så kanskje lillesøster kan få den flexicriben![]()
Jda var stas det, greit å gå litt på ski ogsåSå koselig♡
Ja det må være skikkelig godt å kunne ta ungene med på ski, jeg er ikke noe flink selv :/ får prøve å bli flinkere nå når vi får barnJda var stas det, greit å gå litt på ski ogsåNytt renn i påskeferien
![]()
Hehe.. takk ;-)Fin vogn, det sier jeg ikke ofte om emmaljunga![]()
Blir vel travlere når du kommer hjem vil jeg tro![]()
Ja, veldig snilt! Hadde ikke vært no problem å kjøpt selv heller, men da kan vi bruke de pengene på oppussing i steden :-DÅ så fin ♡ godt å få hjelp av foreldrene dine da![]()
Merker at etter vi kjøpte hytte på fjellet har det blitt mange flere skiturer!Ja det må være skikkelig godt å kunne ta ungene med på ski, jeg er ikke noe flink selv :/ får prøve å bli flinkere nå når vi får barn![]()
Det er veldig godt å spare litt daJa, veldig snilt! Hadde ikke vært no problem å kjøpt selv heller, men da kan vi bruke de pengene på oppussing i steden :-D
Det høres så deilig ut med hytte på fjellet ♡ men økonomien er ikke så romslig her, samboeren er litt vell lat med å søke på jobber (!) Så nå jobber han 20% etter han ble satt ned med møkkalønn, og virker ikke som om det gjør han noe at alle utgifter går på meg -.-Merker at etter vi kjøpte hytte på fjellet har det blitt mange flere skiturer!
Ja.. det var nesten det første de sa.. de kjøpte til brodern da de fikk også! De er utrolig snille, synes det er veldig stas og sitter veldig godt i det økonomisk..! Hadde det vært svigers hadde jeg nok ikke følt det så komfortabelt, siden jeg vet at de har litt mindre å rutte med..!Det er veldig godt å spare litt da![]()
Off, det høres ikke kjekt ut! Vi lever godt - min sambo jobber mye og får godt betalt både fast og for overtidstimer.. så skal ikke klage! Og jeg har normal lønn i kommune.. 100%.. mye av husarbeid osv må jeg ta, men sånn må man jo bare fordele det..Det høres så deilig ut med hytte på fjellet ♡ men økonomien er ikke så romslig her, samboeren er litt vell lat med å søke på jobber (!) Så nå jobber han 20% etter han ble satt ned med møkkalønn, og virker ikke som om det gjør han noe at alle utgifter går på meg -.-
Hørtes ut som en drøm!Off, det høres ikke kjekt ut! Vi lever godt - min sambo jobber mye og får godt betalt både fast og for overtidstimer.. så skal ikke klage! Og jeg har normal lønn i kommune.. 100%.. mye av husarbeid osv må jeg ta, men sånn må man jo bare fordele det..
Vanskelig å påvirke.. er liksom noe som må komme fra ham selv tror jeg.. ofte er det iaf slik at jo mer man maser, jo mindre skjer.. og jo mer krangling :-( håper det løser seg for dere da! Kanskje han får en oppvekker med graviditeten/babyen!?Hørtes ut som en drøm!nei jeg har heldigvis en ok fastlønn 100%, så vi greier oss med den da. Men hadde vært fint om han kunne sett alvoret snart. Har prøvd alt, så jeg vet liksom ikke hva mer jeg kan gjøre for at han skal komme seg i full og bedre betalt jobb -.-
Ja jeg håper på det, jeg sender litt stillingsannonser til han osv. Men maser ikke, har gjort det før og det skjedde ingenting da.. Får håpe han vokser opp nå når han skal bli far iallefallVanskelig å påvirke.. er liksom noe som må komme fra ham selv tror jeg.. ofte er det iaf slik at jo mer man maser, jo mindre skjer.. og jo mer krangling :-( håper det løser seg for dere da! Kanskje han får en oppvekker med graviditeten/babyen!?
Krysser fingrene for det!Ja jeg håper på det, jeg sender litt stillingsannonser til han osv. Men maser ikke, har gjort det før og det skjedde ingenting da.. Får håpe han vokser opp nå når han skal bli far iallefall![]()
Huff jeg ogsåKrysser fingrene for det!![]()