Felles skravle 2015

Får ikke svart alle pp en gang gjennom mobil :p men en boks battery er ikke over det matportalen anbefaler av koffein??
hvis du ser på boksene så står det ofte "ikke for barn under 14/16 år og gravide." just saying

hvis du ser på boksene så står det ofte "ikke for barn under 14/16 år og gravide." just saying

Ja jeg skal så absolutt ikke drikke det :) som jeg sa, så leste jeg dette på boksen, samboer drakk og jeg lurte på hvorfor ;)

Ja jeg skal så absolutt ikke drikke det :) som jeg sa, så leste jeg dette på boksen, samboer drakk og jeg lurte på hvorfor ;)
ei venninne av meg studerte dette til master oppgaven.
Selv om det er "normalt" innhold koffein i en energidrikk så er det kombinasjonen av alt i dem som gjør at de
har den effekten de har.
Sambo fikk hjerteflimmer som 20 åring fordi han hadde hvert på fylla med redbull og vodka.

Du ser jo dagskravet nederst på listene til musemor.. altså det du må være over ved dagens slutt for å være ajour! :-) kravet denne mnd er 1500

Har ikke helt forstått dette jeg, hva er ajour og sånt ??

ei venninne av meg studerte dette til master oppgaven.
Selv om det er "normalt" innhold koffein i en energidrikk så er det kombinasjonen av alt i dem som gjør at de
har den effekten de har.
Sambo fikk hjerteflimmer som 20 åring fordi han hadde hvert på fylla med redbull og vodka.

Ja, det var det jeg var nysgjerrig på:) at det må jo ligge noe mer bak enn bare koffeinen, siden mengden er innenfor grensa .. Stoffer ol.

Altså: For å være med i trekningen av topppremiene skal du ha over 1500 innlegg på en måned; og så deler du 1500 på antall dager, så får du hvor mange innlegg du gjennomsnitlig må ha per dag for å klare 1500.. og så er du ajour om du klarer antall onnlegg du må ha per dag x antall dager som har vært hitil i mnd..

Det viktigste for å være med i trekningen på de øverste premiene et å nå 1.500 innlegg innen måneden er over.

Mars har 31 dager, det vil si at for å være med i den trekningen må man gjennomsnittelig har over 1.500/31 innlegg per dag.
For å være ajour må man ha "dagens dato" * 1.500/31.

Vet hvordan du har det :-( håper du får en fin kveld likevel!
Blir nok bra, men akkurat nå sitter jeg foran doen :p måtte løpe ned da jeg trodde det kom opp igjen.. Er så flott å være gravid altså :p haha. Blir det som sist så forsvinner kvalmen om 8-10 uker :p

Blir nok bra, men akkurat nå sitter jeg foran doen :p måtte løpe ned da jeg trodde det kom opp igjen.. Er så flott å være gravid altså :p haha. Blir det som sist så forsvinner kvalmen om 8-10 uker :p
Jeg måtte overleve kvalme en god del lenger.. men man takler jo det også..

Det viktigste for å være med i trekningen på de øverste premiene et å nå 1.500 innlegg innen måneden er over.

Mars har 31 dager, det vil si at for å være med i den trekningen må man gjennomsnittelig har over 1.500/31 innlegg per dag.
For å være ajour må man ha "dagens dato" * 1.500/31.
Men man må ikke være ajour, det viltigste er å ha 1500 innlegg før mars er omme eller ?? Sånn hvis man er super aktiv de to siste ukene men ikke de to første, det går bra :)?

Back
Topp