hvis du ser på boksene så står det ofte "ikke for barn under 14/16 år og gravide." just sayingFår ikke svart alle pp en gang gjennom mobilmen en boks battery er ikke over det matportalen anbefaler av koffein??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvis du ser på boksene så står det ofte "ikke for barn under 14/16 år og gravide." just sayingFår ikke svart alle pp en gang gjennom mobilmen en boks battery er ikke over det matportalen anbefaler av koffein??
hvis du ser på boksene så står det ofte "ikke for barn under 14/16 år og gravide." just saying
ei venninne av meg studerte dette til master oppgaven.Ja jeg skal så absolutt ikke drikke detsom jeg sa, så leste jeg dette på boksen, samboer drakk og jeg lurte på hvorfor
![]()
Du ser jo dagskravet nederst på listene til musemor.. altså det du må være over ved dagens slutt for å være ajour!kravet denne mnd er 1500
Veldig godt, helt til man blir kvalm......Her også :-D
ei venninne av meg studerte dette til master oppgaven.
Selv om det er "normalt" innhold koffein i en energidrikk så er det kombinasjonen av alt i dem som gjør at de
har den effekten de har.
Sambo fikk hjerteflimmer som 20 åring fordi han hadde hvert på fylla med redbull og vodka.
Altså: For å være med i trekningen av topppremiene skal du ha over 1500 innlegg på en måned; og så deler du 1500 på antall dager, så får du hvor mange innlegg du gjennomsnitlig må ha per dag for å klare 1500.. og så er du ajour om du klarer antall onnlegg du må ha per dag x antall dager som har vært hitil i mnd..Har ikke helt forstått dette jeg, hva er ajour og sånt ??
Hehe.. blir heldigvis ikke kvalm lenger!Veldig godt, helt til man blir kvalm......![]()
Det viktigste for å være med i trekningen på de øverste premiene et å nå 1.500 innlegg innen måneden er over.Har ikke helt forstått dette jeg, hva er ajour og sånt ??
ja det gjør det. Det er ofte andre ting som ginseng osv i dem.Ja, det var det jeg var nysgjerrig påat det må jo ligge noe mer bak enn bare koffeinen, siden mengden er innenfor grensa .. Stoffer ol.
Det blir jeg.. Haha..Hehe.. blir heldigvis ikke kvalm lenger!![]()
Vet hvordan du har det :-( håper du får en fin kveld likevel!Det blir jeg.. Haha..
Blir nok bra, men akkurat nå sitter jeg foran doenVet hvordan du har det :-( håper du får en fin kveld likevel!
Jeg måtte overleve kvalme en god del lenger.. men man takler jo det også..Blir nok bra, men akkurat nå sitter jeg foran doenmåtte løpe ned da jeg trodde det kom opp igjen.. Er så flott å være gravid altså
haha. Blir det som sist så forsvinner kvalmen om 8-10 uker
![]()
Hvor lenge holdt du på?Jeg måtte overleve kvalme en god del lenger.. men man takler jo det også..
Men man må ikke være ajour, det viltigste er å ha 1500 innlegg før mars er omme eller ?? Sånn hvis man er super aktiv de to siste ukene men ikke de to første, det går braDet viktigste for å være med i trekningen på de øverste premiene et å nå 1.500 innlegg innen måneden er over.
Mars har 31 dager, det vil si at for å være med i den trekningen må man gjennomsnittelig har over 1.500/31 innlegg per dag.
For å være ajour må man ha "dagens dato" * 1.500/31.
Noe spennende på TV i kveld eller!?
hehe. hadde en god nettflix periode jeg ogsåBegynt å se på serien orphan black og fått dillaså her går det i netflix
![]()
Konstant kvalme til ca uke 16/17.. så enkelte dager frem t uke 30 caHvor lenge holdt du på?