Felles skravle 2015

God morgen jenter! Ble sittende oppe med mamma og pappa til kl halv4 i natt og prate :-O snakket mye om barneoppdragelse, mine barndomsminner, mammas opplevelse av sin svigermor (min farmor).
Sistnevnte en historie om en dame som aldri godtok mamma, ikke "likte" sine barnebarn (i alle fall ikke meg og min bror), og som viste det med både ord og fremtreden... Off.. alle familier har sine historier merker jeg! Jeg kan være uenig med svigermor i mye, men heldigvis har vi våre gode stunder også og hun kunne ikke vært mer glad for graviditeten..

Kom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og ;)

Nå skal vi kuleen på barselhotellet :)
Gratulerer!!!! Endelig kom hun!!! Kos dere masse!

God morgen jenter! Ble sittende oppe med mamma og pappa til kl halv4 i natt og prate :-O snakket mye om barneoppdragelse, mine barndomsminner, mammas opplevelse av sin svigermor (min farmor).
Sistnevnte en historie om en dame som aldri godtok mamma, ikke "likte" sine barnebarn (i alle fall ikke meg og min bror), og som viste det med både ord og fremtreden... Off.. alle familier har sine historier merker jeg! Jeg kan være uenig med svigermor i mye, men heldigvis har vi våre gode stunder også og hun kunne ikke vært mer glad for graviditeten..
Huff. Det er ikke lett med sånne familiemedlemmer. I vår familie er det heldigvis ingenting slik. Men en vennen meg har det sånn. :( å de har det ikke lett.

God morgen folkens. Hva skal dere i dag? Her gjør vi oss klare til å dra på jobb igjen.

Guri, jeg kjeder meg sånn, så da tenkte jeg at jeg kanskje kunne slenge meg på denne skravleteåden for å se om det er flere som sitter oppe og som kjeder seg?

Akkurat nå står Jurassic Park på på tv her, men jeg er ikke særlig engasjert kjenner jeg.
Den er det lenge siden jeg har sett, ser den har blitt vist på tv endel i det siste .

Kom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og ;)

Nå skal vi kuleen på barselhotellet :)
Gratulerer så mye med lillesøster:)
Gikk fort hos deg også, jeg fødte 17 min etter vi parkerte bilen på parkeringsplassen, jeg brukte 10 min etterpå til å komme meg ut;)

Jeg tror omtrent alle familier har en heller historie som ikke er bra dessverre. Vi har også vår del i familien.

Huff. Det er ikke lett med sånne familiemedlemmer. I vår familie er det heldigvis ingenting slik. Men en vennen meg har det sånn. :( å de har det ikke lett.
Nei, det skjønner jeg.. farmor er død da - etter 10 år med alvorlig sykdom (alkoholisme og demens). Mamma tok seg mye av farmor den siste tiden tross alt hun hadde gjort mot henne..! Det er rart å tenke tilbake på barndommen min sånn - tross at mamma aldri har sagt et dårlig ord om farmor og vi alltid har besøkt de regelmessig - har jeg ingen barndomsminner om farmor (gode), mens farfar derimot var verdens beste.. mamma fortalte at jeg nektet å sitte å farmors fang da jeg var liten.. rart hva barn får med seg.. (farmor skulle ha meg til å sitte på fanget - spill for galleriet - i enkelte situasjoner)

God morgen folkens. Hva skal dere i dag? Her gjør vi oss klare til å dra på jobb igjen.
Vet ikke hva vi finner på idag.. mulig vi drar ut en tur for å lufte bikkja og oss selv :-)

Jeg tror omtrent alle familier har en heller historie som ikke er bra dessverre. Vi har også vår del i familien.
Det tror nok jeg også :-) og man forstår kanskje hvor ille det egentlig er/var først i voksen alder.. og når man skal ha barn selv.. da kan man liksom prate om sånt..

Det tror nok jeg også :) og man forstår kanskje hvor ille det egentlig er/var først i voksen alder.. og når man skal ha barn selv.. da kan man liksom prate om sånt..
Mange forstår dt når de får egne barn hvertfall. utrolig mange ukoselige familiehistorier rundtomkring

Mange forstår dt når de får egne barn hvertfall. utrolig mange ukoselige familiehistorier rundtomkring
Ja, huff.. egentlig er vi heldige tenker jeg.. har familie rundt oss som bryr seg! :-)

Det er jo det som er viktig og de man må fokusere på :)
Yes, hetl klart viktig det.
Men det kom ikke av sg selv, for 8 år siden trodde jeg aldri jeg skulle få godt forhold til mamma igjen faktisk.
Pappa har jeg alltid hatt godt forhold til heldigvis, er vel derfor jeg savner han så mye også

Yes, hetl klart viktig det.
Men det kom ikke av sg selv, for 8 år siden trodde jeg aldri jeg skulle få godt forhold til mamma igjen faktisk.
Pappa har jeg alltid hatt godt forhold til heldigvis, er vel derfor jeg savner han så mye også
Off.. godt det har blitt bedre!

Back
Topp