Felles skravle 2015

Kom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og ;)

Nå skal vi kuleen på barselhotellet :)
Gratulerer så mye

Kom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og ;)

Gratulera så masse ❤️❤️❤️

Yeeeaaaa :) gratulerer så mye ;) vi sa jo blod var ett godt tegn :p nyt tiden!

Gratulerer med lille tulla:D

Fort gjort, altså. (min eldste kom en time ettet vi betalte taxien utenfor sykehuset, så ja...Jeg vet hvordan det kan være)

Kos dere.

Gratulerer igjen

God morgon :) Håpar alle får ei flott laurdag :) Her er det sikkelig vind, vore i heile natt, så kan ikkje skryta på meg noko søvn :P

Har blåst godt i natt ja, men jeg har sovet unntatt når min sønn kom inn, når min mann kom hjem og når min datter bestemte seg for at det er morgen. Hun er drittsur, så jeg har ikke fått kle på henne enda.

Eller jo, men de to første antrekkene har hun tatt av igjen, hun vil ikke ha det. Hun er fire år, vært våken en time, litt trøtt, fikk ikke sove mer fordi hun hostet sånn, og hun er sulten. Jeg må jo få på henne klær så vi kan gå opp og lage til litt mat, er vi enige om, så vi prøver igjen.

Ja, er ikkje enkle i den alderen. Eigenvilje lenge råde :P Er ofte slik her og, men her er jenta snart 9 år :P

Vi endte tilslutt, ikke uventet, med det første antrekket...

Back
Topp