Gratulerer så myeKom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og
Nå skal vi kuleen på barselhotellet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeKom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og
Kom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og
YeeeaaaaKom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og
Må gratulere deg her ogKom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og
Kom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og
Gratulerer!!!!!!!Kom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og
Sikkert minst like mange år herKan ikke huske å ha sett den på minst 10 år!![]()
Takk dere! Kjenner jeg må sove litt nå, er ordentlig sliten![]()
Fort gjort, altså. (min eldste kom en time ettet vi betalte taxien utenfor sykehuset, så ja...Jeg vet hvordan det kan være)Kom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og
Gratulerer så mye! Endelig!!! :-D nyt!!!Kom inn døra på føden 18:20, lillesøster ble født 19:45. Takk Gud for lystgass, overlevde denne gang og