Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sikkert greit å være i bevegelseNei, men litt mer opplagt nå. Har satt på en maskin med klær og brettet og lagt unna de rene klærne.
Såeh, får da tida til å gå frem til d forhåpentligvis skjer noe..
Skal til Stockholm... studieturKor skal du?
Du ligger iallefall godt an![]()
Er det ikke flere sesonger nå da? *følger ikke med*Ja, siste episode av Private Practice ja![]()
Ja, sikkert greit å være i bevegelseIkke vært inne for sjekk igjen vell?
Jeg er på jobb litt tilHvor ble det av alle sammen? 19 minutter siden sist innlegg... og det var også fra meg![]()
Nå synes jeg hun sa det var siste episode? WHAT?
Følte meg så dum før i dag.
Jeg har en ryggskade.
Har blitt operert 2 ganger som barn for at jeg ikke skulle bli lam om havne i rullestol.
Som regel har jeg det veldig bra, men enkelte ganger får jeg "anfall". Det vil si at i et ekstremt kort øyeblikk mister jeg kontroll på det ene beinet.
Som regel syns det ikke, men en ytterst sjelden gang skjer det på feil sted midt i et skritt...
Tenk deg en meget tydelig høygravid dame inne på et storsenter blant masse folk helt brått og plutselig kollapser helt og ligger rett ut på bakken.....
Har aldri sett så mange reagere så fort.
Det går så bra så.Åh nei! Hvordan gikk d med magen da?? Håper d gikk bra med deg!
Det går så bra så.
Tenker jeg må ha sett utrolig komisk ut
Det skjer en gang i blant, som regel ikke mer enn 1-2 ganger i året, og ikke så ofte i det offentlige rom.
Dersom det skjer, tar jeg det med et smil, det beste man kan gjøre i en slik situasjon er å være selvironisk.
Gjorde ganske vondt denne gang på grunn av bekkenløsningen, men pytt, pytt.
Var det jeg reagerte på også... Men jeg sovnet, så fikk ikke sett slutten daHun sa det!!! Naomi er jo gravidkan jo ikke vær siste??
Oida! Men er jo fantastisk at folk reagerer og hjelper til! Er vist ikke en selvfølge det her i Norge...Følte meg så dum før i dag.
Jeg har en ryggskade.
Har blitt operert 2 ganger som barn for at jeg ikke skulle bli lam om havne i rullestol.
Som regel har jeg det veldig bra, men enkelte ganger får jeg "anfall". Det vil si at i et ekstremt kort øyeblikk mister jeg kontroll på det ene beinet.
Som regel syns det ikke, men en ytterst sjelden gang skjer det på feil sted midt i et skritt...
Tenk deg en meget tydelig høygravid dame inne på et storsenter blant masse folk helt brått og plutselig kollapser helt og ligger rett ut på bakken.....
Ånei! HuffFølte meg så dum før i dag.
Jeg har en ryggskade.
Ja, krysser alt jeg har jeg ogSå bra at den ikke var blitt større, krysser fingrene for at den holder seg liten frem til fødselen slik at det ikke blir vanskelig!![]()
Oida! Men er jo fantastisk at folk reagerer og hjelper til! Er vist ikke en selvfølge det her i Norge...
Ånei! Huffgodt det gikk bra!! <3
Det er hyggelig da! Ikke alle steder man opplever det dessverre...Det gikk så bra med meg, så.
Var 4 stykker som absolutt skulle hjelpe meg opp, og når jeg satt litt ned etterpå, var det et par til som kom bort og spurte om hvordan deg gikk
Tror det var noe med at jeg var på sentret midt på dagen, og de fleste som er der da er eldre...Det er hyggelig da! Ikke alle steder man opplever det dessverre...
Så bra at folk reagerer da, ikke for mange som gjør detFølte meg så dum før i dag.
Jeg har en ryggskade.