Nei, men er ikkje enkelt når gubben aldri har gått gravid og forklare korleis det egentleg er.
Så dumt! Du må ta ham med på kontroll til jordmor slik at hun kan fortelle ham en ting eller to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men er ikkje enkelt når gubben aldri har gått gravid og forklare korleis det egentleg er.
Jahar blitt tildelt rom(noe jeg ikke liker) så nå venter jeg på at legen skal komme!
Fremgang? Noen rier?![]()
Du får bare senke skuldrene og slappe avEr du der alene?
Håper det, jeg får følge med om vi ikke finner en fin brukt på finn før detDet stemmer nok :-D
Masse lykke tilVar på do isted, fremdeles rosa på papiret. Kjenner murring, men ingen tak. Skal forsøke å sove mer for sikkerhets skyld.
Uff så kjedeligEr her alene ja... Min samboer er reist på jobb. Så er kjedelig!
Heia, heia, heia!!Var på do isted, fremdeles rosa på papiret. Kjenner murring, men ingen tak. Skal forsøke å sove mer for sikkerhets skyld.
Lykke til!!
Hjemme igjenbebi har det fint og cysten er ca like stor. Skulle vente til oul før vi setter opp ny kontroll
kunne visst bli vanskelig å føde om den ble større... Gah..
Dagens gode gjerning var å la medisinstudenten få undersøke meg og.. Hurra...![]()
Uff så kjedeligIkke noe kjekt... får du veske nå da?
Heldig baby i magen som fikk det dåVar uggen... babyen i magen ville ha sånne sjokoladeegg i lilla boks.... jeg ble mer uggen... Skal ikke være lett å være gravid nei![]()
Men kan du ikke få sånn som hun andre på Juli har? Hva heter det da.... sånn inn i overarmen.Nei, de vil ikke legge inn venflon på meg... Venter på anestesi legen nå![]()
Ja, må lytte til de små synes jegHeldig baby i magen som fikk det då![]()
Heilt enig. Håpar eg også får ein inni magen som eg kan skylde påJa, må lytte til de små synes jeg![]()
Ja, veldig braSå bra den ikke hadde vokst noe mere da!
Haha, er som å høre megVar uggen... babyen i magen ville ha sånne sjokoladeegg i lilla boks.... jeg ble mer uggen... Skal ikke være lett å være gravid nei![]()