Hærlig ! Handla for 1000 kr i butikken til min søster -.- har fisher price vippestol herGleder meg til bildesyns små bunader er jo kjempe søte ♡ vi kjøpte vippestol fra babybjørn for litt siden, var på tilbud
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hærlig ! Handla for 1000 kr i butikken til min søster -.- har fisher price vippestol herGleder meg til bildesyns små bunader er jo kjempe søte ♡ vi kjøpte vippestol fra babybjørn for litt siden, var på tilbud
![]()
![]()
Jeg vil være med !!!!Bestiller i kveld
Blir en tur til torrevieja med svigerinna og mannen hennes
Nei, men det er mitt valg, jeg skjønner ikke hvorfor folk som liker apple har såå store problemer med å skjønne at ikke alle liker det.
Det hørtes jo fantastisk utKjempedeilig. Ja, typen til svigermor har stort hus med basseng og greier
Blir deilig å komme seg bort en tur før lille hopper ut
Haha det skjønner jeg utrolig godtElsker å jobbe med det, hater å jobbe med en sur sjefhaha
Er du ikke fan av Apple ?Nei, men det er mitt valg, jeg skjønner ikke hvorfor folk som liker apple har såå store problemer med å skjønne at ikke alle liker det.
Pengene flyr utrolig fort når man handler til ungerHærlig ! Handla for 1000 kr i butikken til min søster -.- har fisher price vippestol her
Off ja! Enormt!Pengene flyr utrolig fort når man handler til unger![]()
Jaaa virkelig !! Det gjør nytt hus åPengene flyr utrolig fort når man handler til unger![]()
Jeg trodde det skulle være litt rimligere men neidaOff ja! Enormt!
Huff ja, heldigvis har vi kjøpt inn det meste til huset. Nettopp pusset opp kjøkken med alle nye hvitevarer. Har kjøpt gulv til hele huset, så det gjenstår bare maling og nye tak. Er ikke så fan av paneltakene som er. Vil ha takplater eller gipsJaaa virkelig !! Det gjør nytt hus å![]()
Det har jeg også gjort! De vet å ta seg godt betalt!Jeg trodde det skulle være litt rimligere men neidaså jeg følger med på tilbud
haha
Det hørtes jo fantastisk utFlyr dere norwegian?
Er vell de du kan fly lengst medGleder meg
Blir norwegian ja, så håper det ikke blir noe tullhaha
Er vell de du kan fly lengst med![]()
Kan fly frem til uke 36, så skal være godt innafor
Svigerinna mi sa at med ryanair at man kan fly frem til 38 om det er under 4 timers tur og man har brev fra legendet tar jeg ikke sjansen på
hehe
Kjenner det ja !Huff ja, heldigvis har vi kjøpt inn det meste til huset. Nettopp pusset opp kjøkken med alle nye hvitevarer. Har kjøpt gulv til hele huset, så det gjenstår bare maling og nye tak. Er ikke så fan av paneltakene som er. Vil ha takplater eller gipshuff, pengene flyr!