Felles skravle 2015

Kjempedeilig. Ja, typen til svigermor har stort hus med basseng og greier:)
Blir deilig å komme seg bort en tur før lille hopper ut
Det hørtes jo fantastisk ut :D Flyr dere norwegian?

Jaaa virkelig !! Det gjør nytt hus å :P
Huff ja, heldigvis har vi kjøpt inn det meste til huset. Nettopp pusset opp kjøkken med alle nye hvitevarer. Har kjøpt gulv til hele huset, så det gjenstår bare maling og nye tak. Er ikke så fan av paneltakene som er. Vil ha takplater eller gips :p huff, pengene flyr!

Er vell de du kan fly lengst med :)

Kan fly frem til uke 36, så skal være godt innafor:)
Svigerinna mi sa at med ryanair at man kan fly frem til 38 om det er under 4 timers tur og man har brev fra legen :o det tar jeg ikke sjansen på:p hehe

Stua mi er endelig ren:) da er det bare å fyre løs på neste rom? :confused:

Legger seg selvfølgelig akkurat der jeg skal støvsuge.. :-/ :-(

Vedlegg

• 1425559228551.jpg
    1425559228551.jpg
    62,4 KB · Visninger: 6
Kan fly frem til uke 36, så skal være godt innafor:)
Svigerinna mi sa at med ryanair at man kan fly frem til 38 om det er under 4 timers tur og man har brev fra legen :o det tar jeg ikke sjansen på:p hehe

Ei vennine skulle til Polen og besøka søstra si i veke 34 - skulle fly med Rayanair. Fiksa papira frå legen og alt, møtte opp på flyplassen og vart nekta å reise...

Huff ja, heldigvis har vi kjøpt inn det meste til huset. Nettopp pusset opp kjøkken med alle nye hvitevarer. Har kjøpt gulv til hele huset, så det gjenstår bare maling og nye tak. Er ikke så fan av paneltakene som er. Vil ha takplater eller gips :p huff, pengene flyr!
Kjenner det ja ! :)

Back
Topp