Felles skravle 2015

Gikk vel mer på vognmerker, ubrukelige klær osv.
Å så hang jeg jo på forum så jeg fikk tips om hva sm var bra av diverse utstyr, og gooolet tester osv for å få det sikreste.

Vogner er jeg skikkelig sær på,, finnes så mye ræl.
Har sett mest på emmaljunga vogn, noen erfaringer med de? Vet svigersøsteren min var veldig fornøyd med sin når hun hadde :)

Huff :/ hos meg ble ikke regionslederen noe spesielt glad, la ut stillingsannonse allerede når jeg var 5-6 uker på vei.. jeg har jo vært borte nå men håper jo jeg skal få kommet tilbake på jobb litt etter hvert iallefall :/ de ansatte ble glade da, og de greier seg fint når jeg er borte nå også. Får iallefall inn en ny frisør og så har de fått en assistent til å hjelpe seg. Det har jo jeg mast etter lenge nå..
Ikke kjekt når de blir sure,syns de kunne holdt det for seg selv da altså -.-

Bra de ansatte har tatt det bra da:)
Sjefen min vil ikke ansette noen fler, så det er jo hans problem. Skal jo ikke tilbake før sommeren 2016, men håper jeg finner noe annet eller får startet eget:)

Bra de ansatte har tatt det bra da:)
Sjefen min vil ikke ansette noen fler, så det er jo hans problem. Skal jo ikke tilbake før sommeren 2016, men håper jeg finner noe annet eller får startet eget:)
Får håpe du finner noe annet i permisjonen da :) eller starter for deg selv etterpå, er jo sikkert utrolig kjekt det også :) hva jobber du med?

Takk for oppdatering, var over målet mitt da hvertfall for denne uken. Greit å ligge litt foran
Æsj.. over 100 igjen.. det tror jeg ikke jeg klarer idag med alt jrg skal/burde gjøre

Oppdatering kl 11:05

1. Beckymams 639
2. Mirell 597
3. Kengu 534
5. Lady_Z 499
6. lizzed 390
7. m&m mini 385
8. ALN89 360
9. Sara 317
17. EJ 262
18. Hope91 245
20. Musemor med to små og en i magen 208
26. Lilleblomst_15 176
30. Peppercat 152
47. Fiona84 82
62. trinebeth 64
84. Babylito 48

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 242 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
18 ajour. Det kan bli mange om beinet. Noen faller fra, men andre klatrer opp.

Gikk vel mer på vognmerker, ubrukelige klær osv.
Å så hang jeg jo på forum så jeg fikk tips om hva sm var bra av diverse utstyr, og gooolet tester osv for å få det sikreste.

Vogner er jeg skikkelig sær på,, finnes så mye ræl.
Du skulle hørt sambo da vi kikket på vogn.. "alle er jo prikk like jo - kan du ikke bare velge en?"

Har sett mest på emmaljunga vogn, noen erfaringer med de? Vet svigersøsteren min var veldig fornøyd med sin når hun hadde :)
Jeg har kjøpt emmaljunga city cross.. men ikke begynt å bruke enda da ;-)

Jeg har kjøpt emmaljunga city cross.. men ikke begynt å bruke enda da ;-)
Vi har tenkt mest på edge, sitter å ser etter brukte på finn. Greier ikke å bestemme meg om jeg skal kjøpe brukt eller bruke så mye penger på en ny :/

Vi har tenkt mest på edge, sitter å ser etter brukte på finn. Greier ikke å bestemme meg om jeg skal kjøpe brukt eller bruke så mye penger på en ny :/
Vi fikk av mamma og pappa.. :-) tenker at jeg skal ha mer enn ett barn og da er det greit å kjøpe en ny vogn som neste kan arve :-)

Noen som har noen gode råd mot hovne gravid tømmerstokk fingre?
Er så hovne at jeg får vondt i leddene av å smøre en brødskive og skrive annet enn på tastatur.

Back
Topp