Skal ha planlagt KS om 2 uker og 4 dagerSer den med at tiden går litt fortere. Hvor lenge har du igjen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ha planlagt KS om 2 uker og 4 dagerSer den med at tiden går litt fortere. Hvor lenge har du igjen ?
Ja det kanjo være,lov å håpe hvertfallNår vi får nøkkelen er jeg jo nesten dagsventendeMen kanskje en real utvask fra her vi bor nå kan sette ting i gang
![]()
Har en far i barnehagen. Er dataingenør. Han sverger til apple, og det gjør bedriften han jobber i ogsåIt folk jeg kjenner har heller en iphone enn mac. Mest pga programmene.
Oj , det er virkelig ikke lenge til. Så spennendeSkal ha planlagt KS om 2 uker og 4 dager![]()
Juhu! Fikk akkurat mail fra utbygger. Når vi kjøpte leiligheten vår i høst, så var det ferdigstilling høsten 2015. Nå ser det ut som at ferdigstilling blir i Juni 2015 i stede. Lykken er jo å være flyttet inn før lillesøster blir født![]()
Er derfor jeg begynner å føle jeg har *litt* dårlig tidOj , det er virkelig ikke lenge til. Så spennende
Ja, du er jo invitertSå gøy
Kommer en tur på besøk etterhvert jeg dahehe
Har mange du skal besøke du fremover tror jeg.)Så gøy
Kommer en tur på besøk etterhvert jeg dahehe
Er ganske så ajour jaOppdatering kl 11:05
1. Beckymams 639
2. Mirell 597
3. Kengu 534
5. Lady_Z 499
6. lizzed 390
7. m&m mini 385
8. ALN89 360
9. Sara 317
17. EJ 262
18. Hope91 245
20. Musemor med to små og en i magen 208
26. Lilleblomst_15 176
30. Peppercat 152
47. Fiona84 82
62. trinebeth 64
84. Babylito 48
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 242 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Jeg skal aldri besøke deg hvertfall.Ja, du er jo invitertmen spørs om du vil da... jeg har jo mac, apple tv, ipad og iphone i hus
*terge terge*
Sikkert bare noe du føler, for du styrer jo hele tiden så det meste er vel på plass nåEr derfor jeg begynner å føle jeg har *litt* dårlig tid
Nei, sikkert lurt. Kan jo hende du hadde blitt omvendt da vettuJeg skal aldri besøke deg hvertfall.![]()
Nei, har en nestleder som har kontroll nå mens jeg er borte. De har lagt ut ledig stilling, men ikke ansatt noen enda. Men jeg håper jo på at jeg blir bedre og får jobbet litt mer daEr det kommet inn noen i din stilling nå da? Som har overtatt driften?
Takk for oppdatering, var over målet mitt da hvertfall for denne uken. Greit å ligge litt foranOppdatering kl 11:05
1. Beckymams 639
2. Mirell 597
3. Kengu 534
5. Lady_Z 499
6. lizzed 390
7. m&m mini 385
8. ALN89 360
9. Sara 317
17. EJ 262
18. Hope91 245
20. Musemor med to små og en i magen 208
26. Lilleblomst_15 176
30. Peppercat 152
47. Fiona84 82
62. trinebeth 64
84. Babylito 48
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 242 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Hahahaha det skjer aldri du. Har vært i sånne hus før jegNei, sikkert lurt. Kan jo hende du hadde blitt omvendt da vettuhihihi
Amper stemning gittJeg sverger til apple, og har hatt iphone de siste 5 årene. Var innom HTC i 3 mnd, men det var absolutt ikke noe for meg. Alle har vell sin favoritt, eller? Og alle må jo få lov å mene forskjellig
Jeg var bare litt nyskjerrig jeg, på hvorfor du ikke likte det
![]()
Krysser fingrene for at du blir bedre snart så du får jobbet littNei, har en nestleder som har kontroll nå mens jeg er borte. De har lagt ut ledig stilling, men ikke ansatt noen enda. Men jeg håper jo på at jeg blir bedre og får jobbet litt mer da![]()
Det hørtes veldig fint ut, må få tatt meg en tur på malebutikk og skaffe fargeprøverHva med en type gråblå for å komme litt vekk fra det brune? Får mange lune nyanser der og![]()
Ja, svangerskapet blir langt når man bare går hjemme...Nei, har en nestleder som har kontroll nå mens jeg er borte. De har lagt ut ledig stilling, men ikke ansatt noen enda. Men jeg håper jo på at jeg blir bedre og får jobbet litt mer da![]()