Felles skravle 2015

Hos meg har det vært en ped. Leder på disp fra en annen avdeling enn så lenge :) så den biten er veldig grei. Tror jeg venter med å si noe før neste uke, er sykemeldt hele neste uke og. Håper jeg blir i litt bedre form så jeg kan jobbe litt gradert..
Kvalmen som har tatt knekken på deg?

Har det nå men har ikke vært fornøyd med den jeg har nå, vært fornøyd med de andre da

Hvilken er det du har nå da?
Har bare hatt en selv da, den jeg har nå. Og det er note2. Blir nok noe lignende neste gang:)

Hahaha, frysepose kanskje? :o :p
Nei, aner ikke, men leste vel noe om at man kan få gjort de om til tabletter/kapsler og :confused: bare å svelge unna;)
Haha :p blir den lagret i et kjøleskap så lenge da?
På vei hjem fra føden. "Sånn. Da var gullet i bilsete, alle tingene er pakket, helsekortet er der og alle andre papirer er sammen med det. Da har jeg vel alt. Nei, nå holdt jeg på å glemme morkaka!"

Usj, syns det er ekkelt likevel :p med det verste er vel smoothien hvor de bare tar opp en liten bit og putter i blenderen.. Blir litt vennligere med kanalene ;)

Kvalme og oppkast. Vet jo at dette er noe som går over snart, men er fryktelig så lenge det står på.
Ja, får håpe det gir seg :) Her sluttet jeg på kvalmestillende i uke 18. Kvalme er noe DRITT!!!

Haha :p blir den lagret i et kjøleskap så lenge da?
På vei hjem fra føden. "Sånn. Da var gullet i bilsete, alle tingene er pakket, helsekortet er der og alle andre papirer er sammen med det. Da har jeg vel alt. Nei, nå holdt jeg på å glemme morkaka!"

Usj, syns det er ekkelt likevel :p med det verste er vel smoothien hvor de bare tar opp en liten bit og putter i blenderen.. Blir litt vennligere med kanalene ;)

Hahaha:D
Kan sikkert fryses ned. Blodpudding? :)

Legg den på fanget til mannen: "pass på denne mens jeg kjører" :p

Men siden blenderen venneliggjør den, så merker man jo ikke hva det er da. Tilsette litt is osv så blir det nok snadder:p

Da er jeg våken igjen.
Flinke dere er til å skravle i dag :)

Hahaha:D
Kan sikkert fryses ned. Blodpudding? :)

Legg den på fanget til mannen: "pass på denne mens jeg kjører" :p

Men siden blenderen venneliggjør den, så merker man jo ikke hva det er da. Tilsette litt is osv så blir det nok snadder:p

Da hadde mannen klikka :p

Mente at kapslene var bedre :p bare tanken på å holde en bit av morkaka i hånda... Blææ :p

Back
Topp